Followers

18 Nisan 2012 Çarşamba

Arko Classic Yağlı Krem - o bir efsane


Bir klasik olarak evden hiç eksik olmayan bir krem bu Arko Klasik Yağlı Krem.

Evet yapısı çok yağlı ama kupkuru, çatlamış, kendinden geçmiş ayakları, elleri yumuşacık yapıyor. Ben genelde yatmadan önce yani ellerimi bir yere sürmeyeceksem kullanıyorum, çünkü hemen emilmiyor biraz kaygan kaygan kalıyor. Bazen kışları da topuklarıma sürüp yumuşak çoraplarımı giyiyorum öyle uyuyorum sabaha mis gibi ayaklar. Dirseklerime falan da kullanıyorum. Bana kokusu babaannemi hatırlatıyor, hep arko kokardıi yani arkonun klasik kokusu. Şimdi Arko Nem olarak yok böğürtlen yok yoğurt çeşit çeşit bayık ve ağır kokulu kremler satılıyor. Onları sevmiyorum tek sevdiğim bu arkodan.

Ayrıca makyaj bazı olarak kullanılabiliyor, kızarın bir bölge varsa sadece oraya rahatlatmak amacıyla sürülebiliyor.
Ben bazen tırnaklarımı limonlu suda bekletip sonrasında tırnaklarıma ve yanındaki etlere Hamedan ya da Arko Yağlı Kremi sürüyorum bir kaç dakikada öyle bekliyorum sonra başlıyorum maniküre.
Ayrıca 50 kuruş ile 1 lira arasında değişiyor fiyatı =D

Neyse, bence her evde olmalı bir tan Arko Classic.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder