Followers

15 Nisan 2012 Pazar

Avene Cleanance Emülsion Matlaştırıcı Krem

İçerdiğinde bulunan balkabağı çekirdeği özü sayesinde sebum salgılanmasını düzenlemektedir.  Sebum emici kapsulller sayesinde cildiniz gün boyunca mat bir görünüme sahip olacaktır.Glikol sayesinde nemlendirici özelliğide bulunmaktadır. Kimyasal formülündeki maddeler sayesinde de arındırıcı ve rahatlatıcı bir etkisi vardır. Yağsız ve hafif olduğu için cilt tarafından hemen emilmekte ve tahrişi yatıştırmaktadır. Yağlı ciltler için uygun bir üründür.

Ürünü Roaccutane tedavisinden önce kullanıyordum cildimi Avene Cleanance Jel ile temizleyip, sonra yine Avene Cleanance serisinden pudralı bir tonik kullanarak bir on dakika sonra bu kremi sürüyordum. 
Böyle jel kıvamında bir krem aslında içeriğinde soyucular varmış. Örneğin: AHA. Ne kadar doğru bilmiyorum ama iki ayrı blogda okumuştum. Ben öyle bir etkisini görmedim hatta mat bir görünüm sevdiğim için bu kremi de sevmedim ben, çünkü böyle şeffaf gibi bir krem, sürdükten sonra parlak bir görüntü bırakıyor.
 Ayrıca normalde sivilce çıkan yerlerim pek değişmezdi bu ürünü kullandığımda gözeneklerim daha açık ve kolay parlayan bir cildim oluyordu o yüzden pek kullanmadım yani toplam 1.5 ay düzenli sonra aralıklı kullanmışımdır. O yüzden şunu demek istiyorum kendisi aslında matlaştırıcı bir krem ama matlaştırmıyor, sonuçta yağlı ve akneli ciltlere yönelik ama pek bir etkisini görmedim hatta artış gördüm ama kreme bağlamak istemiyorum sonuçta bu kremle yaşamadım ben o dönem, yedim içtim dolandım başka şeyler de sürdüm ciltime, bulunduğum şehri değiştirdim belki sinir stres yaptım falan filan. Kısacası bir daha alır mıyım? -Hayır. Ama La Roche Posay denemek istiyorum bir de tedavim bitince bakalım hayırlısı umarım güzel matlaştırıcı nemlendirici bir krem ve gözenek küçültücü bulabilirim.






2 yorum:

  1. Bunu bende kullaniyorum, ama bazen fondöten altina fazla nemli birsey sürmek istemedigimde, dedigin gibi matlastirmiyor aslinda, ama parlatmiyorda : )

    YanıtlaSil
  2. benim cildimde parlak oluyor böyle nasıl diyeyim hani sağlıklı bir parlaklık değil böyle sheer görüntü mü diyorlar ondan yani parıldıyor alnım burnum falan pek hoşuma gitmiyor o yüzden ben daha çok mat bir görüntü seviyorum =)

    YanıtlaSil