Followers

16 Nisan 2012 Pazartesi

AVENE Cleanance Solaire Spf30

Avene cleanance solaire güneşten korurken aynı zamandada antioksidan bir özelliktedir. Cucurbita pepo ve çinko glikonat vasıtasıyla sebum salgusunu yönetir ve böylelikle akne oluşumunun önüne geçmiş olur. Bu yüzden sivilceli ciltlerde tedavi öncesi ve sonrası güneş ışınlarından korunmak için tavsiye edilir.

Benim ilk Avene güneş kremim, kendisini  pek sevdim, benim tek kriterim cildi parıl parıl yapmaması ve sivilce oluşturmaması. Ürün zaten Akneli ve Sivilceli ciltler için olduğu için sivilce sorunu oluşturmuyor. Ama cildi parlatıyor yani parlak bir görünüm sağlıyor. Ben bunu pek sevmiyorum ki zaten krem formunda ben daha çok jel formunda hafif güneş kremlerini seviyorum o yüzden umarım bu yaz biter de başka bir şey denerim diye düşünüyorum. Halbuki Avene'den bunu beklemezdim ben, ayrıca ciltte emilene kadar bir sürü bembeyaz kalıyorsunuz hatta bu emildikten sonra da devam ediyor. Örneğin ben pudra, fondöten pek kullanmayan birisi olarak hatta renkli nemlendirici dahil sadece güneş kremi ile günümü geçiren birisi olarak bu bembeyaz yapışı sevmedim, ama yine de bu güneş kremine devam edebilirim daha iyisini bulamazsam. Şimdiye kadar kullandığım ve sivilceli-yağlı ciltler için en iyi olan güneş kremi bu kötü özellikleri ile beraber. =)

Ayrıca pompalı şişede görüldüğü üzere, yani gayet sağlıklı.




6 yorum:

  1. o zaman bunun spf 50+ olanı var,normal ve hassas ciltler için,emülsiyon diye geciyor,bunu mutlaka denemelisin.emülsiyon oldugu için problem yaşayacagını düşünmüyorum.ben çok uzun zamandır kullanıyorum,bunu değişmem canım.sen de dene.

    YanıtlaSil
  2. peki sivilce yapma ya da parlatma hakkında bir fikrin var mı eczanedeki kadın benim cildimi uygun güneş kremi diye bunu vermişti o zaman?

    YanıtlaSil
  3. benim cildim nemsiz ama sivilceli,üstte dediğim emülsiyon olan çok iyi geldi,paraben içermiyor,sivilce de yapmadı bende.çok memnunum canım.parlatma derken,dediğim gibi cildim kuru ve nemsiz,bu ciltle bütünleşiyor,ben de parlatma değil de cok hafif sağlıklı bir aydınlık bitişi sağlıyor ama asla yaglı görüntü değil.umarım faydalı olabilmişimdir.gözde

    YanıtlaSil
  4. gözde'cim çok teşekkür ederim ama benim cildim yağlı olduğu için garip bir parlatma yapıyor o yüzden pek sevmedim :(

    YanıtlaSil
  5. geçtiğimiz yıl güneşten olan aşırı korkudan dolayı 50+ spfli krem kullandım ama yağlı cilde sahip kişiye uygun olmadığını biraz acılı öğrendim. Küçük yağ bezecikleri oluştu yüzümde ve zamanla çıban gibi kocaman sivilcelere dönüştü. Araştırma soruşturmalarıma göre yağlı ciltli insanların en fazla 30spf kullanması uygunmuş. Bu nedenle bu ürünün daha yüksek korumalısı yok. Ben de kullanıyorum bunu, hafif olmasını seviyorum ama tekrar bezeciklerimi görmeye başladım. Doktora gidip sorma fikrindeyim. Avene bitince hamilton'un everyday face ürününü denemeyi düşünüyorum. Yağsız ve mat olduğu yazıyor.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar

    Tüm Avene ürünlerini %25 indirimli olarak http://www.eczanemizburada.com/default.asp?kategori-mrk-4-Avene.html adresinden temin edebilirsiniz. İstanbul Şişli'deyiz. Dr Adnan

    YanıtlaSil