Followers

16 Nisan 2012 Pazartesi

The Body Shop Çay Ağacı Yüz Maskesi

Cildinizdeki lekeler için çok özel bir bakım olduğunu söylesek ne derdiniz? Çay Ağacı Yüz Maskesi cildi derinlemesine temizler, sakinleştirir ve ferahlatır. Anında serinletici etkisi ile ciltteki pürüzlerin giderilmesine, fazla yağın emilimine ve lekeli görünümün hafiflemesine yardımcı olur.

Ürünü yaklaşık 8 aydır falan kullanıyorum, çok kaygan bir yapısı var ve az bir miktar yeterli oluyor bütün yüz için. Ben parlama ve gözenek sorunu için aldım, gözeneğe pek etki etmedi amma lakin parlamaya etkisi oldu gibi. Ben ürünü haftada iki kez duşta kullanıyordum ya da duş öncesi, anca da bu kadarı bitmiş.  Ürün 20 lira civarlarındaydı ama ben 3 al 2 öde gibi bir kampanya ile aynı serinin yıkama jeli, toniği, çay ağacı yağı ve maskesini almıştım 60 lira mı ne vermiştim, bence pek uygundu ama tabi kişiye göre değişir. Şöyle iyi kötü yazayım bari;

İyi olarak;
* Cilde sağlıklı bir parlaklık verip o yağlı parlama görüntüsünü alıyor
* Uygulamadan sonra verdiği his çok hoş, kadifede değil böyle kaygan cillop gibi =)
* Yapısı gayet hoş, öyle katı kil maskeleri gibi değil
*Kızarıklıkları cidden alıyor.
* Aktif sivilcelere karşı bir şey yaptığı görmedim ama sanki öyle bir iddiası da yok ama bütün serinin var yani çay ağacı yağı aktif sivilceleri küçültüp kızarıklıklarını alıyor bu da sadece kızarıklıkları alıyor.

Kötü olarak;
*Kokusu biraz ağır baya ağır hoş değil.
* Yıkaması çok zor sanki yapışmış gibi böyle ne bileyim yağlı yağlı o yüzden pek temizlenmiş hissetmiyorsunuz, ferahlatmıyor yani.
* İddiasında dediği gibi benim pürüzlerime peek bir etkisi olmadı hala ordalar duruyorlar


Ama genel olarak yani seri olarak evet aşırı yağlı olmayan tek tük sivilceleri ciltler için eli hafif ve hoş, toniği ise pudralı ve parlamayı önlüyor, maskesini anlattım, yağı da kızarıklık, leke ve sivilcelere uygulamak için bire bir, tavsiye ederim ama daha iyisi için mutlaka dermokozmetik bir markadan yardım almak gerek. Gerçi şimdi düşündüm Bioderma mı bu seri mi deseniz Biodermanın Sebium Masque yi döver bu ürün bence, Biodermada hiç bir şey anlamadım sanki, denemiştim ama. Neyse kısacası deneyip bakmak gerek ben memnunum, hatta kendim Avene'e geçinci cildi karma olan siyaha noktalarından şikayetçi erkek arkadaşıma verdim, çook memnun kalarak kullandı kendisi, maskesini da yani bu ürünü şu an karma ciltli olan kardeşim kullanıyor o da pek sevdi ben de sevdim, seviştik biz. Umarım siz de güzel güzel sevişirsiniz. =)


4 yorum:

  1. her şeyi yapıyorum ama şu maske olayına ısınamadım. elim gitmiyor almaya da yapmaya da.ama alalım bi gün. cildim çok fena bu aralar

    YanıtlaSil
  2. ben seviyorum öyle maske ile dolanmayı ortalıkta sonra yıkayıp iki de bir yüzüme dokunmayı ne bileyim, denemelisin bir ara, konuşalım bunu seninle bence =)

    YanıtlaSil
  3. acaba fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil