Followers

24 Nisan 2012 Salı

DERACINE - yoğun nemlendirici krem -Karma ve Yağlı Ciltler için




Deracine Bionem Yoğun Nemlendirme Kremi (Karma / Yağlı Ciltler)

%100 bitkisel ekstreye sahip formül.
 
Fayda: Karma veya yağlı ciltlerin ihtiyacına özel olarak geliştirilen Bionem Yoğun Nemlendirme Kremi içeriğindeki aktif maddelere ek olarak Pantenol ile birlikte cildi yağlandırmadan derinlemesine nemlendirir, cilde pürüzsüz ve parlak bir görünüm verir.
Alan: Yüz ve boyun
Zaman: Gündüz ve/veya gece
Gramaj: 50 ml

Sabah ve/veya akşam temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine uygulanır.

Daha etkili bakım için Bionem Yoğun Nemlendirme Kremini, cildinizi Deracine Temizleme Jeli ve Deracine Tonik ile temizledikten sonra kullanmanız tavsiye edilmektedir.

•Ciltle uyumlu pH değerine sahiptir.
•Renklendirici madde ve alkol içermez.


Bana bu ürün http://www.onlineeczanem.com/'dan Bioder Tüy Azaltıcı Roll-on Deodorant'ın yanına hediye vermişlerdi. Kardeşim ve ben düzenli olarak kullandık. Roaccutane tedavimde deli gibi kurumuş cildimi bile parıl parıl parlatmıştı kısacası yağlı ve karma ciltlere hayal edemiyorum ben çok yağlı bir krem ama şunu fark ettim lekelerin azalmasına yardımcı oluyor. Kardeşimin cildi karma yani baya kuruyor ağız ve yanakları ama t bölgesi yağlı bu krem hem lekelerinin rengini açtı hem de çok güzel nemlendirdi şimdi bir tane daha alıyorum ona ama ben yağlı cildimi kullanmam bu kremi kullanamam. =)


3 yorum:

  1. Deracine markası artık yok. ama Bionem olarak market ve parfümerilerde satılan farklı bir marka keşfettim. Oldukça güzel. Nemlendirme özelliği ve kokusu bir harika. Denemenizi tavsiye ederim. Her cilt tipine uygun ürünleri mevcut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deracine markasının olmamasına çok üzüldüm ama dediğinix markaya bakacağım mıtlaka :)

      Sil
  2. cildim çok kuru ve hassas o nedenle 1,5 aydır kullanıyorum. bitkisel içerikli ve su bazlı olduğu için güvenle kullanıyorum güzel. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil