Followers

20 Nisan 2012 Cuma

Gliss - Total Repair Sıvı Saç Kremi *


TOTAL REPAIR SIVI SAÇ KREMİ
  • Anında etki ile daha kolay tarama
  • Saç kırılmasına karşı koruma
  • Fark edilir esneklik
  • Yoğun parlaklık
Grafik: 19 bileşenli onarıcı kompleks
Anında daha kolay tarama & Derinlemesine Onarım
Anında etki ile daha kolay tarama: TOTAL REPAIR SIVI SAÇ KREMİ kuru ve yıpranmış saçları anında besler - Durulanmaz. Fark edilir esneklik ve yoğun parlaklık sağlar.
19 bileşenli onarıcı kompleks içeren onarıcı formülü anında kolay tarama ve daha az saç kırılması sağlar. Sıvılaştırılmış keratin içeren yeni saç onarım teknolojisi saç telindeki çatlakları doldurur ve saçtaki hasarı mükemmel şekilde onarır.
Grafik: Saç yapısının öncesi-sonrası şematik gösterimi
Bakım Önerileri
Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalayın!
Her yıkamadan sonra hafif nemli veya kuru saça uygulayın! Durulanmaz!
Gözle temasından kaçının!
Güneş ışığı ve soğuktan uzak tutunuz!
Dik durumda muhafaza edilmesi önerilir.
 
İçindekiler
Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Panax Ginseng Root Extract, Arginine, Acetyl Tyrosine, Arctium Majus Root Extract, Hydrolyzed Soy Protein, PEG-12 Dimethicone, Polyquaternium-11, Niacinamide, Ornithine HCl, Citrulline, Biotin, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Parfum, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Linalool, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, CI 15985, CI 16255

Ürün kendi sitesinde böyle tanıtılmış ve kısacası ne deniyorsa yapıyor. Kuru saçı kolay taratıyor, esneklik ve parlaklık sağlıyor. Ayrıca kokusu çok güzel ve hemen uçmuyor saçlarınızı savurduğunuz da aranızda burnunuza çoook da güzel bir koku geliyor. Ben çok sevdim 6-7 aydır var ve daha bu kadar bitti çünkü aynı zamanda bazen de mavi su kullanıyorum o yüzden. Ama ikisini de seviyorum. Saçları biraz ağırlaştırıyor yani yağlı saçlar için pek uygun olmaz ama çok parlak ve güzel duruyor saçlar. Ben zaten her gün yıkadığım için kullanıyorum yağlı da olsa uçlarına. Ayrıca saçlarım boyalı olduğu için zaten zor taranıyor, boyalı saçlar için de öneriyorum ben. Kızıl olmasına rağmen öyle aman bir akma bir solma falan görmedim ben.


3 yorum:

  1. Bende cok begeniyorum bu ürünü, her rengini denemisimdir, gercekten tavsiye edilir : )

    YanıtlaSil
  2. benimde kullanıp beğendiğim ürünlerden biriydi bu :)

    bloğumdaki hediye çekilişime senide beklerim :)

    http://simyaser.blogspot.com/2012/04/hediye-cekilisime-katlmak-ister-misiniz.html

    YanıtlaSil
  3. Ben diğer renklerini denemedim hiç görmemişim gibi geldi şu an Viva sen deyince ama bu ve mavisu bitsin deneyeceğim, simyaser geldim =)

    YanıtlaSil