Followers

13 Nisan 2012 Cuma

Marpuççular Hanına bir şöyle bakmakla yapılan takılan

Şöyle bir bakalım dedik arkadaşla ama şunu alalım ay bunla bunu yaparız diyerek bir den takı yapacak kadınlar olduk. Ay yok o olmaz bununla daha alan derken aşağıdaki takıları Ağa Kapısında - Tahtakaleye doğru bir yerlede çok güzel bir kafe- Karadut çayıyla aşağıdaki takıları yaptık.






Çok değerli bir arkadaşımın hediyesi Metis Ajandanın üzerinde çekimlerimi yapayım dedim ilk takılarıma, kendisi müstakbel sahibesi olur da takıların beğenirse :P

4 yorum:

  1. Hey,

    Hepsi güzel hepsi çok şeker velhasıl 1. ile 3. takıları daha bir çok beğendim ben :) Bu arada Metis Ajandanın üstünde yaptığın için gösterimini bi' sevindirik oldum nedensizce :)

    Çok Değerli Bir Arkadaşın,

    YanıtlaSil
  2. Sevindim efendim böyle sevindirik olmalarınıza, bakalım daha yapar yapar getiririm artık hangisini beğenirsen ya da hangilerini ya da hepsini bilemedim şimdi işte =))

    YanıtlaSil
  3. Becerikliyim de diyorsun yani :) Çok güzel olmuşlar, arkadaşın mutlulukla kullansın :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler, bakalım başka güzel şeyler yaparsam size de beğendiklerinizden hediye ederim =)

    YanıtlaSil