Followers

20 Nisan 2012 Cuma

Oriflame Beauty Wonder Lash Intense Mascara

Oriflame'in karbon siyahı pigment teknolojisi sayesinde kirpikleriniz hiç olmadığı kadar yoğun ve etkileyici bir siyaha bürünecek. Wonderlash'in özel hacim, uzunluk ve kıvrım kazandıran fırçası ile! Oriflame'in en yoğun siyah renkli maskarası! 8  ml.

Bu benim Oriflame'den aldığım aynı rimelin 7.'si falan. Hepsini kullandım bitirdim, soon 3 senedir kullanıyorum sanırım bu rimelden. O kadar memnunum ki. Ama tabii ben sadece belirginleştirsin ve tane tane ayırsın istediğim için memnunum. Kirpiklerim aslında uzun ama çok seyrek kısa ucu kıvırıyor diğer uzun plastik çıkıntıların olduğu yer ise uzatıyor. Ben baya bir memnunum ayrıca sabah 7-8 gibi sürdüğüm rimel gözümde akşam 11-12 yeri geliyor sabaha karşı 4-5 oluyor ve hiç bir şekilde ne toz toz akma ne siyahlık verme - bu arada alt kirpiklerime çok az sürüyorum- olmuyor. Doya doya tekrardan alırım, Oriflame 19.90 göstermiş sitesinde ama ben şimdiye kadar hep 11.90 ya da 9.90 arası fiyatlara aldım. =)

Sadece üst kirpiklerime sürmüştüm.


                       



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder