Followers

16 Nisan 2012 Pazartesi

Oriflame Very Me Clickit Eyeliner

Ürünün ben de siyah rengi var, ama başka başka renkleri de varmış. Ürün minicik zaten clickit alıp sevdiğiniz başka bir ürünle birleştiriyorsunuz, pek bir tatlı bi' şey oluyor. Şu ana kadar fırçasını ve matlığı en çok sevdiğim eyeliner oldu benim için. Çünkü Flormar Art Liner gibi parlak bir siyah değil, daha mat. Şöyle sıralarsam eğer, iyi yönleri;

* Mat bir siyah benim hoşuam gidiyor
* Fırçası çook ince ve kısa, o yüzden az ürünle kolay eyeliner çekebiliyorsunuz
* Küçüçük zaten her yere sığıyor.
* Kolay çıkabiliyor gözden hiç zorlamıyor, tahriş etmiyor

Kötü özellikleri ise;

*Çok az ben benimkini üç günde bir falan kullanarak 1 ayda falan bitirdim ya da bozuk geldi bilmiyorum topak topak olmaya başladı ilk geldiğinde incecik bir sıvıydı halbuki.
* Çabuk bitiyor.
* Gayet ucuz ben indirimden 7 lira gibi bir şeye aldım ama tam fiyatı 11.90
* Kötü özellik sayılıyor mu bilmiyorum ama parabenler konusunda çok tartışma var hani delinin biri bi' kuyuya taş atmış misali ama içinde paraben var;
İçerik Listesi:
AQUA, MICA, STEARETH-21, BUTYLENE GLYCOL, STEARETH-2, PPG-15 STEARYL ETHER, PROPYLENE GLYCOL, PVP, TRIACONTANYL PVP, SILICA, PANTHENOL, CAPRYLYL GLYCOL, PALMITIC ACID, STEARIC ACID, XANTHAN GUM, CHONDRUS CRISPUS EXTRACT, BISABOLOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, DIPHENYL DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, EDTA, PHENOXYETHANOL, SIMETHICONE, GLUCOSE, DIMETHICONE/VINYLTRIMETHYLSILOXYSILICATE CROSSPOLYMER, TIN OXIDE, CI 77742, CI 77891, CI 77491
Ben sevdim bir daha rast gelirsem alırım, çünkü kolay kullanımlı ve hoş bir siyah. Diğer renklerini de deneyebilirim. Onlara bakmak için TIKTIK




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder