Followers

7 Nisan 2012 Cumartesi

Ro-accutane/Isotretinoin Öncesi-Sonrası Fotoğrafları


Sivilce dediğimizde küçük iltihaplı şeyler geliyor aklımıza. Aslında bir çok insanın sosyal hayatını, kişiliğini hatta ve hatta kariyerini, yakın çevresi dahil insanlarla olan ilişkilerini etkiliyor. "Sivilce/akne azaltılabilir, tedavi edilebilir bir hastalık." Roaccutane'ın tanıtım broşüründe gördüğüm en anlamlı sözdü benim için. Evet tedavi edilmeli, çünkü beni rahatsız ediyor. Yüzümü gizleme, makyaj yapamama, sosyal planlarımı erteleme, vereceğim derslerde/sunumlarda ekstra bir gerginlik hali, insanlardan çekinme ve fotoğraf çektirememe ki en önemlisi ise kendini güzel bulmamama neden oluyor. O yüzden ileri düzeyde ya da orta düzeydeki sivilcelerin tedavi edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bir sivilce bile insanın bir gününü ya da haftasını zehir edebiliyor. O yüzden en yararlısı iyi bir dermatologdan sivilcelerimiz hakkında bilgi alıp gerekli tedaviye haplar ya da lokal kremlerle başlamak.

Roaccutane hapını kullananların değişimleri ile ilgili bir kaç fotoğraf bulmuştum tedaviye başlamadan önce onları paylaşacağım burada;

Resimler iç açıcı değil ama sonucu ve öncesini görmek açısından çok yararlı!!



17 yorum:

  1. resimlerdeki farklara oha filan oldum yani :)

    YanıtlaSil
  2. evet böyle mucize bir tedavi =)

    YanıtlaSil
  3. Degisim gercekten süper! : )

    YanıtlaSil
  4. En güzeli hem lekeler hem sivilceler gidiyor böyle aydınlık daha beyaz bir ten geliyor o güzel =)

    YanıtlaSil
  5. Lekelerde işe yarıyor mu cidden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildi yavas yavas soydugu icin lekelere de baya etki ediyor :)

      Sil
  6. bn tedaviyi (yaklaşık 7ay sürdü) bitirdim herşey iyi hoş sivilce yok da şimdi pütür pütür bişiler oldu yüzümde sıkılmıyor içi dolu yara gibi geçmiyor la bunlar sizce napsam ben ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yara gibi derken? tarif etsen aslında, komedon gibi mi yani beyaz nokta gibi, yani aslında tedavi bittikten sonra 2 ay sonra cilt normal haline dönüyor yine günlük cilt temizliği falan yapılmalı, yoksa yine beyaz/siyah nokta ya da komedon oluşturabilir cilt.

      Sil
    2. komedon da oldu evt ya 2 kez temizlettirdm yine olacak gibi hay ne biçim cildim var :P leke için fln krem kullanıyo musunuz peki önerebileceğinz ?

      Sil
    3. ben leke için krem kullanmadım pek ama haftada iki kere peeling yapıyorum ve mutlaka her gün güneş kremi kullanıyorum bir de bioderma sebium serum kullandım hafif soyucu etkili bir krem o da lekelere etki etmiş olabilir

      Sil
    4. teşekkürler ben de bi inceleyeym ürünü :)

      Sil
    5. Onun disinda soyucu urunlerdr kullanabilirsiniz, neostrata ya da noviderm gibi alisveris listemde var benim kontrol edenilirsiniz ama ciddi bir boyutta ise en mantiklisi nir doktora gorunmek :))

      Sil
  7. sanki şu 7. resimdeki gibi pütürlü oldu alnım tedavi bitince?

    YanıtlaSil
  8. bende roac. tedavisi oldum fakat sivilcelerim yeniden çıktı ve hep leke bıraktı. yeniden daha hafif bir hap tedavisine başladım eğer geçmezse roac.'a geri dönüceKMİŞİM. doktorum öyle dedi. kabus gibi günlerdi. lanet olsun sivilcesi bitse lekesi bitmiyo.. bıktım azizim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın ben de tedaviyi bitireli 7 ay falan olacak ama sürekli temizlik krem falan bitmiyor azizim haklısın aman geri gelmesinler de benden uzak allaha yakın olsun bu sivilceler =)

      Sil
  9. Merabe benim tadavi süre 2ay oldu sivilcelerde büyük oranda iyileşme var fakat sivilcelerin yerinde kırmızı lekeler kalıyor bütürlü felan değil sadece kızarıklık onlar tedavi sonunda geçermi acaba ne kadar süre alır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt yavas yava soyuldugu icin bir cok leke geciyir tabi bir de gunes kremi kullanmakbgerrk bunun icin ama tedavi sonunda o puturler de geciyor :))

      Sil