Followers

15 Nisan 2012 Pazar

Sebamed Liquid Body&Face


Bu ürün benim 3. kutum daha önce 2 tane bitirdim. Cildim sivilceli ve yağlıydı, her ay omuzlarımda da çıkan sivilceler oluyor. Zaten şu an Roaccutane Tecavisi görüyorum. Ondan önce bunu kullanıyordum, makyaımı çıkarmak için çünkü benim çok hoşuma gitmiyor pamukla temizleyip bırakmak genel de pamukla eyeliner ya da rimeli çıkartıp bununla yıkıyordum. Gözlerim de ne bir kuruma cildimde ne bir bullanma hatta ardından Avene Cleanance Jel kullanıyordum akşamları devamında yine Avene Cleanance serisinin yumuşak nemlendiricisini. Hiç bir kurutma gibi etkisini görmedim o kadar memnundum ki o zamanlar. Bioderma H2O ile ya da Vichy'nin makyaj temizleyicini kullanıyordum sonra Sebamed ile yıkadığımda hala minik minik siyahlıklar çıkıyordu. Kısacası memnundum taaa ki cildim roaccutane için kuruyana kadar o yüzden hem kuru hem de yağlı ciltler için yorum yapacağım ürüne

Yağlı Ciltler için;
*Makya temizlemek ya da günlük temizlik için - ki ciliniz çok yağlı değilse karmaya yakınsa- kullanılabilir
* Genelde kurutmuyor, pulpul olmuyor.
* Kistik, büyük sivilceleriniz değil de gözeneklerin tıkanması nedeniyle oluşan küçük sivilceleriniz varsa yatıştırır.
*Yanan, kızaran, hassas bir cildiniz varsa onu da yatıştırıyor.
*Omuzlardaki sivilceler için çok iyi geliyor, düzenli duşta kullanıldığında çok etkili oluyor.

Kuru Ciltler/Aşırı Kuru Ciltler
* Sakın denemeyin, cildiniz geriliyor, kaşınıyor.
*Pul pul oluyor.
* Sakın kendiniz için almayın =)


İki cilt tipi ile kullandığım için rahat rahat yorum yaptım oh =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder