Followers

18 Nisan 2012 Çarşamba

sevdanindunyası'ndan hediye kazandım =))


fotoğraf makinem yanımda olmadığı için çekemedim geldiğinde ama çok güzel paketlemiş, cidden böyle cicili bir kağıt ile sarmış kutuyu içinde de bir sürü siyah mini kağıtlar... benim çok hoşuma gitti, rujunun rengini sevdim, aynı zamanda ojeleri de.
yazdığı notu okuyamadım sadece, body splash in ağzı açılmış her ne kadar Sevda bantla sarmış olasa da
ona üzüldüm bir tek. Kardeşimde olunca yanımda bir çoğunu o aldı, defteri falan pek bir sevindirik olduk abla-kardeş.

Teşekkürler.


2 yorum:

  1. Canım bodysplash için çok çok üzüldüm, bir de maceralı olan kargo sürecimiz vardı ya. Güzel günlerde kullanın canım. Kardeşine de selamlar. Sevgiler :)

    Bu arada kelime doğrulamayı kaldırsan da daha rahat yorum yazsak şahane olmaz mıydı? :)

    YanıtlaSil
  2. Evet çook heyecanlı ve gerilimli olmuştu, sağolsun Sürat Kargoya =) Çok teşekkür ediyorum canım tekrardan, şu kelime doğrulama şeysini pek anlamadım?

    YanıtlaSil