Followers

16 Nisan 2012 Pazartesi

Watsons Green Tea Serisinden Maske


Bu ürünü bu seri çıktığında fikrim olsun diye denemek amacıyla küçük ürününü almıştım, 2.90 gibi bir fiyata.

Ben iki kere kullandım maskesi, maske arındırıyor evet hissediyorsunuz ama sanki bir garip kokusu var, yeşil çay değil de sanki daha farklı bir şey. Nemlendirmesi de fena değil ama bu maskesi ben haftalık kullanmak için aşırı kuru olmayan kuru ciltlere, normal ciltlere ve karma ciltlere tavsiye edebilirim. Yağlı ve aşırı kuru ciltler için pek bir işe yarayacağını sanmıyorum. Ayrıca ucuz bir üründen mucizeler beklememek gerek, sadece arıdırıyor ama öyle parlamayı aldı, cillop gibi cildim oldu, nemlendim, nem delisi oldum falan denilemez tabii ki. Ayrıca kötü özellik olarak sayılır mı kişiye göre değişir ama içinde Methylparaben ve Propylparan var. 

Denemelik bir ürün, rast gelirseniz mutlaka deneyin, ama çok fazla bir şey beklemeyin, ayrıca güzel serinletiyor cildi. 

Kardeşimden gelen bir şikayet olarak, maskeyi yüzüne sürmüş 30-40 dakika bekletmiş ve cildinde hiç sivilce çıkmayan kızın üç tane taze taze sivilcesi oldu ertesi güne. Bilmiyoruz alerji mi yaptı bir şey ya da çok bekletti diye mi oldu. Bir daha kullanır da böyle bir sorun olursa, ürün direkt çöpe gidiyor.
Affetmem.
Sivilce konusunda ve bu kadar net bir olay olmuşken çok ciddiyim.
=)

2 yorum:

  1. maskenin 10 dk bekletilmesi gerekiyor zaten.. ben 1 aydır kullanıyorum sivilce azaldı bile temizlediği için

    YanıtlaSil
  2. o unutmuşyüzünde o yüzden sanırım ama azbeklettiğinde alerji de yapıyor

    YanıtlaSil