Followers

29 Mayıs 2012 Salı

The Body Shop Çay Ağacı Özlü Tonik

Temizleyiciden sonra kalan makyajı ve kalıntıları temizleyen, tazeleyici tonik. Çalkalanınca aktive olan pudralı formülü cildin mat görünmesini sağlar. Yerel Ticaret ürünü organik çay ağacı yağı, tamanu yağı ve beyaz söğüt ağacı kabuğu ekstresi içerikleri ile lekelerin gidelerilmesine ve pürüzsüz bir görünüm elde etmeye yardımcıdır.


Ben bu toniği bitirdim ve 3 al 2 öde kampanyasıyla bu seriden bir sürü ürün almıştım. Çay Ağacı Yağı dışında en çok bu üründen memnun kaldım ben.
Çünkü içinde kendi sitesinde anlatıldığı gibi pudra var ve cidden cildin parlamasını önlüyor.
Ama çok ağır kokuyor, serinin diğer ürünleri gibi.
Bir de hafif yanma ile beraber bir ferahlık veriyor, değişik bir his yani.
Ama benim Avene Cleanance Toniğim biterse alacağım bir ürün tabi bu yaz için ne kullanırım bilmiyorum Amerika'da olacağım ama Türkiye'ye döndüğümde Avene Cleanance Toniğe 40 lira vermektense bu ürünü alabilirim.
Ben sevdim, yağlı, parlayan ve siyah noktası olan ciltler için gayet uygun bir ürün.
Ama almadan mutlaka koklayın.
Ayrıca için gayet fazla ürün var yani çok uzun zaman gidiyor.


Fotoğrafını çektikten şişeye bir daha bakmadım, o yüzden içeriği hakkında pek bir fikrim yok ama bende hiç bir hassasiyet göstermedi.

1 yorum:

  1. güzel günlerde kullan ürünlerini tanıtım için tşkler

    YanıtlaSil