Followers

3 Mayıs 2012 Perşembe

Maybelline Affinitone Concealer - Medium Beige




Benim göz altı morluklarım baya vardır yani morluk değil de kahverengi halkacık şeklinde, kardeşimin ise daha fazla. Garnier Roll-on kullanıyordum, memnundum aslında ama ben sabah çıkıp akşam hatta gece eve dönen biri olunca, Garnier Roll-on çizgi çizgi oluyor hatta kalmıyordu. Böyle diyorum ama gayet beğeniyorum Garnier'ı, yani çok pratik ve daha çok aydınlatıyor.
Bu ürün daha yoğun ve daha koyu bana göre.
Kalıcılığı çok iyi değil sabah 9'da sürdüm diyelim öğleden sonra 2-3 gibi çizgi çizgi oluyor.
Ayrıca çok aydınlatmıyor, yani benim istediğim sağlıklı, parlak bir görüntü.
Bu ürün belki cildi yağlı, matlaştırmaya ihtiyacı olan kişiler için daha uygun olabilir.

Kardeşimin cildi karma, göz altı morlukları var. Bu ürün hem daha kapatıcı ve mat ona göre. O kullanıyor artık, ben Garnier ile devam ediyorum, nemlendirmesi daha iyi diye.

Ama gayet alınabilir bir ürün ben 18 lira civarı bir şeye almıştım hatta 3 al 2 öde kampanyalarında hediye haline bile getirilebilir. Ben almam ama kardeşim tekrar alırmış ya da aldırır mı diyeyim =)

1 yorum:

  1. Canım ben de bundan kullanıyorum ama kendisi ilk kapatıcım olur, haftada 1 ya sürüyorum ya sürmüyorum. Bana yeterli geliyor mesela ama daha iyilerini bilmediğim için şimdilik aramız iyi :)

    YanıtlaSil