Followers

31 Mayıs 2012 Perşembe

NEUTROGENA - Alkolsüz Tonik


Özellikler:
• Cildi, doğal nemlendiricilerini yok etmeden temizleyen yumuşak formüllü Tonik, kuru hassas, normal ciltler kullanabilir.
• Özel formülüyle cilt temizliğini tamamlar.
• Alkol içermediği için cildinizin doğal nemlendiricilerini korur.
• Kurutmadan temizler.
• Cildinize tazelik verir, esnekliğini korur.

Bu toniği çok ağır toniklerden dolayı cildim yıpranmasın diye almıştım zaten yarısına kadar kullandım, roaccutane tedavim süresi boyunca da kullandım, çünkü cildim o zaman çok hassas ve kuruydu. Neyse özet olarak, su ile siliyormuşsun gibi bir his veriyor bu tonik, pamuk yine bembeyaz kalıyor, ardında biraz bekleyip 15 dk falan Avene Cleanance Tonik ile sildiğimde pamuğa küçük de olsa bir şeyler çıkıyor. Bunu gördükten sonra pek kullanmadım, öyle elimde süründü gitti 1 sene oldu alalı neredeyse o yüzden atacağım ve bir daha almam.
Ama çok etkisi olmayan, su gibi, cildi kurutmayan bir tonik istiyorsanız alabilirsiniz ya da hassasiyetiniz varsa tabii.
Ama uyarayım içinde paraben var, tabii parabanler konusunda herkesin kendine has tutumu var ama ben şahsen her gün cildime kulladığım bir şeyin içinde paraben olmasını istemem. Siz de istemeyin. =)
eczanemizde.com'da 15 lira ben ne kadara aldığımı hatırlamıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder