Followers

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Nivea - Visage/Temizleme Jeli


Evet üzerinde pıtır pıtır izler var, çünkü sadece banyoda oraya buraya kullanıldı.
Normal ve Karma ciltler için yazıyor, ben 2 kere kullandım, ve cildim kızardı gerildi, ki aşırı yağlı bir cildim vardır üstüne sivilceler, sonra kardeşim kullandı bir işe yaramadı ve onun cildi karma. Öylesine bir market alışverişinde alınmıştı halbuki.
Diyorum ne gerek var, zaten sevdiğim bir yıkama jelin var Avene Cleanance çok memnunum kendisinden neden böyle fantezilere girip sırf indirimi görüp alıyorum.
Fiyatıyla performansını da karşılaştırmıyorum, her türlü iyi olmayan bir ürün.
Temizlemiyor cildimi, gerginleştiriyor, kızartıyor.
Bir daha böyle ürünler almayacağım, öyle 9.90 yazan her ürüne aaa işe yarar belki diye umutlanmayacağım.
Ne var ki koy o 9.90nı bir kenara 4-5 koymada bir La Roche Posay bir Avene ürünü alınır sevine sevine oynaya zıplaya kullanılır.
99 Francs filmini izledikten sonra biraz aklım başıma geldi neredeyse.
Öyle tüketim çılgınlığı yoktur ama yine de gereksiz.
Bu ürünün maliyeti, marketlere/mağazalara satışı, reklamı, kampanyası, çekimleri, yayınlanması, harcanan iş gücü ve sizin verdiğiniz para/umut hepsi boşa.
Değer mi değmez.
Biraz daha bilinçli olmam gerek ama bakalım...


3 yorum:

  1. yeterki sonundaki o 90 kuruş olsun 55.90 ne kadar ucuzz derizz bende de var bu tüketim çılgınlığıı

    YanıtlaSil
  2. O 0.90lar bizi nasılda etkiliyor :)Sanki 0.10 kuruş cebimize yarayan :))Canım bu arada maillerine bakar mısın rica etsem?Hediyeleşme etkinliğinde evkuşu ile eşleşmiştin.Gözünden kaçtı sanırım öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ssdesignbutik ben de yok tükem çılgınlığı ama azıcık bile olsa engellemeye çalışıyorum =)
    süslü-pembem hemen bakıyorum umarım geç kalmamışımdır =)

    YanıtlaSil