Followers

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Oriflame Feet Up Anti-perspirant Ayak Kremi



Terlemeyi kontrol altına alır ve kötü kokuları önlemeye yardımcı olur. Çam özleri canlandırıp hoş koku verirken güvercin ağacı özleri bakım yapar. Tüm gün kuru ve hoş kokulu ayaklara sahip olmanıza destek olur. 50  ml
Babet giymeye başladığımda hem havalar ısındığından hem de babetlerin özelliklerinden ayağım terliyor. Ben de Oriflame katalogunda bu ürünü görünce alayım canım ne olacak dedim.

Çok ferah bir kokusu var bir kere.
Ama terlemeyi önlemiyor.
Bu benim için iyi bir özellik ben bedenin terlemesine karşı yapılan işlemleri pek uygun bulmuyorum sağlığımız açısından.
Sadece hoş koku veriyor o kadar.
O yüzden vazgeçtim kullanmaktan.
Boşuna ayaklarıma uygulamayayım anti-perspirant bir krem.

Zaten kapağını da kaybetmiştim bahane oldu, çok kullanışlı bir ürün değil.

Ama dünden önceki gün T-Shop'tan Lapitak ayak kremi aldım bu ikinci günüm, aşk yaşıyoruz kremle, yakında yazarım 4 günde muhteşem ayaklar diyor en azından 4 gün beklemem gerek. =))

5 yorum:

  1. ayak bakımını bende çok önemsiyorum kullandıktan sonra aşk yaşanılan kremle ilgili daha detaylı bilgi edinmek istiyorum sizden bende bana önerilen bir karışım var onu uyguluyorum diğer ayak kremlerimin dışında daha önceki postlarımdad bahsetmşitm vazelinin içersine on adet aspirin ezip karıştırıyorsunuz ve her gece ayağınıza uyguluyorsunuz gerçektende tedavi edici bir özelliğde var ben çok mmenunum tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. nasıl tedavi edici bir özellik aspirinle beraber?
    yakında yazarım canım ama biraz kullanmam gerek =)

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç ayak kremi kullanmadım, hatta ayağıma özel olarak krem sürmedim hiçbir şekilde. Allahtan sorunlu bir tenim ayağım yok da idare ediyoruz. Bebek poposu gibi olmasa da yumuşak topuklarım var:)) Babetlerle beraber terleme olayı bende de var ama ben krem yerine ayakkabı kokusu kullanıyorum. Malum terlemeyi önleyemiyoruz zaten ve ben çok terlemediğimden mevcut miktarı da kaybetmeyi hiç istemem.
    Ama yaz geldi ayaklar da açıldı pedikür filan. Benim ayak tırnakları bakımı konusunda bir parça sorunum var; ezilen küçük parmak tırnağım biraz deforme büyüyor. Keşke bunun bir çözümü olsa

    YanıtlaSil
  4. bende kullanıyorum bu üründen çok memnunum ama ben ayak pudrası ile kullanıyorum oriflame'in yani sende o şekilde kullanırsan işe yarar bence dediğin ürünü de yaz da bir bakalım :D

    YanıtlaSil
  5. Karadutum lapitak krem bende ki yaraları da geçirdi ayakkabının ve sandaletin vurdğu yerdeki yara izlerini belki o sana iyi gelebilir biz de geçen özlemle Rossmann'dan ayak deodarantı mı ayakkabı deodarantı mı ne aldık ıyyk iğreç kokuyor onu da yazarım böğk yani sıkasım gelmiyor o derece seninkinin adı ne? =)

    bende de oriflame in divine sanırım mavi parfümü onun pudrası vardı ben sevmedim onu ya emmiyor tenim yanş ayağım daha böyle bir vıcık vıcık oluyor ama bu kremin kokusunu çok seviyorum =)

    YanıtlaSil