Followers

13 Mayıs 2012 Pazar

Roaccutane Tedavisi - Bitiş



İçmeden son bir resimlerini çekeyim hatta bazılarını keseyim dedim ve kestim o burada; bunlar son haplarım ikisini içtim ikisi çöpe, elimden düşürdüm çünkü =)


4 ay pırt diye bitti, 20mg+20mg günde 40mg dozdan her gün kullandım. Çok aşırı olmadığı için doktor 4 aylık tedavinin yeterli olacağını söyledi ve öyle oldu. Son 2 ay iki tane sivilcem çıkar gibi oldu vazgeçti onlarda. =)

Tedaviyi bitireli şu an 15 gün oluyor, internette okuduğum cilt eski  haline geliyor yine yağ salınımı aynı oluyor diye yorumlar okumuştum, o yüzden bu kadar beklemiştim.

Ancak lekelerim ve sivilcelerim gitti tamamen, sadece baya içini oyduğum sivilcelerin yani delik gibi izleri kaldı saydım 4-5 tane toplam iki yanağımda, bunun için bir doktora gidip soyucu/leke giderici krem ya da ilaç isteyeceğim.

Ben dudak kuruması, burunumu sildiğimde kanaması ve eklem ağrıları ki bu ders verdiğim zamanlarda oluyordu- dışında, tedaviden başka yan etki görmedim.

Memnunum, o kadar clindoxyl, benzamycin, tetradox gibi ilaçlardan çok verim alamayınca başlamıştım tedaviye ve gerçekten memnun kaldım, şu an sivilcem yok ama %25 geri dönme ihtimali var umarım dönmezler, şahsen ben de beklemiyorum onları. =)

Avene Cleanance Jel, Avene Cleanance Tonik, Avene Cleanance Matlaştırıcı Krem ve Avene Cleanance Spf 30 Günel kremi kullanıyorum, iki üç güne de La Roche Posay Effaclar Duo ve bir de Loreal cleaning pad i olan bir peeling ırf pad i için =), böyle devam edeceğim yani cildimi temizleme rutinim geri döndü hiç eksiksiz, çünkü cilt eski haline dönmese de yine yağlanıyor.

5 yorum:

  1. Geçmiş olsun.Ben cesaret edemedim roaccutane kullanmaya. Şu an bir mılyonuncu sivilce ilacını kullanıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. doktorun uygun gördüyse e dikkatli, özenli birisiysen, roaccutane/benzerlerinden korkma derim =)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun ;)

    http://zoretaningunlugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. izler icin kullanmak istormda sac dokuyormu acaba 3 sene olmus sizin memnunmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarım gerçekten çok döküldü üzüldüm ve cildim 2 sene sonra eski haline döndü yağlı ve gözenekli ama kistik sivilcelerim artık çıkmıyor, çok memnun değilim ama

      Sil