Followers

11 Haziran 2012 Pazartesi

Avene Cleanance Tonik


Bu ürünü Avene Cleanance Jel ile beraber aldım tabi önce sadece jel almıştım kuzenimin tavsiyesiyle yıllar önce sonra baktım çok çok memnunum sonrasında da alayım dedim, Cleanance K, Cleanance Emulsion ile beraber bu toniği de almıştm. Tonik iki fazlı, kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor ve içinde alkol bulunduruyor.
Ama bence yağlı, parlayan, akneli, akneye meyilli ciltler için çok güzel bir tonik.
Güzel temizliyor, gerçekten matlaştırıyor.
Şöyle bir sıkıntı var ben tonik kullanmayı sevmiyorum, ama bu denim test ürünüm oldu.
Örneğin yeni bir jel ya da maske alıyorum sonrasında bu tonikle silince bir şeyler çıkıyorsa aaa kötü diyordum. Çünkü jelliyle yıkadıktan sonra bembeyaz pamuk ile siliyorum cildimi ve bir şey çıkmıyordu ama matlaştırıyor ve yatıştırıyordu içinde alkol olmasına rağmen.
Şimdi bir küçüğü var yanımda şuırada alışverişimde gösterdiğim sample'ı onu götüreceğim yanımda.
Kısacası bir gün tekrar tonik alırsam bunu alırım, başka toniklerde gözüm yok ama tonik kullanmayı alışkanlık haline getirmediğim için alamayadabilirim.
40 lira ya da 39 lira gibi bir fiyatı var.
Alınabilir, en azından şans verilebilir bu ürüne.




Şu kadarcık kalmış, üzülüyorum bitiyor diye. =(

Diğer Avene Ürünleri için;

Avene Cleanance Jel
Avene Cleanance Solaire SPF 30 Günel Kremi
Avene Cleanance Emulsiyon Matlaştırıcı Krem

1 yorum:

  1. Bende bunu cok seviyorum, bence kullanmadiginda farkini görebilirsin ; ) Bitirdim ve simdi Bioderma´ninkini kullaniyorum degisiklik olsun diye ama kesinlikle tekrar alacagim bir ürün : )

    YanıtlaSil