Followers

1 Haziran 2012 Cuma

DIY tinted lip balm- renkli dudak nemlendiricimi yaptım =)

kozmetik deneyimleri blogunda görüp dün gecede sınavlara çalışmaya pek niyetim yokken denedim ve gerçekten çok kolaymış.


Bunlar kullandığım rujlar, Watsons Magic Lipbalm spf 15, Nivea'nın Vişneli Lipbalm'ı, Rival de Young Mademmoiselle dudağımı çok kuruttuğu için kullanamıyordum zaten, Avon  Extra Long Lasting Fuşya gibi bir renk, Flormar Supermatta 212 çok sevdiğim bir renk ama bayadır kullanıyorum onu da katayım içinde turunculuk olsun dedim, Golden Rose onu zaten yazmıştım, burada. Bir de Dore'nin Eveline Plantinum Aqua 416. Bu rujları azıcık azıcık kesip kattım içine. Mint sakız kutusu vardı onun içine attım hepsini ve saç düzleştiricisinin üstüne koydum. İçine biraz Badem yağı fotoraflara koymayı unutmuşum biraz da bephanten krem koydum nemlendirici olsun diye.



Rujların renkleri bu resimde daha net.


Sakız kutusunun üstünü ojelerle boyayıp kendimce de bir çiçek yaptım, kutu metal olduğu için çok rahat eriti, rengi koyu oldu diye de;

Flormar 04 numaraları kapatıcıdan biraz ve biraz da kompakt pudra kattım, aslında bunlarla beraber daha rahat kıvam aldı ve nude bir tona döndü, çünkü önceden daha çok fuşyaya yakındı rengi.


sonunda böyle bir renk oldu.


Kutusuyla beraber de böyle görünüyor. =)


dudağımda daha pembe gibi duruyor, hatta biraz daha kassam neon pembe çıkartırmışım ama hafif yapılı kavun ve badem kokulu hatta magic lipbalm'dan dolayı spf 15li bir lipbalmım oldu çok sevdim. =))



6 yorum:

  1. ne beceriklisin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım ne güzel olmuş :) tek tek de deneyebilirsin dibinde az kalan rujları

    YanıtlaSil
  3. hiç dibine gelmediğim için rujların o yüzden deneyemiyorum =)

    YanıtlaSil
  4. rujlar daha çabuk bitsin diye yaparız biz ancak yapsak yapsak :D :) ben de yapacağım evime geçince :)

    YanıtlaSil