Followers

7 Eylül 2012 Cuma

Nail Art için İlk Adım - Amazon Alışverişi - Nailart 3d Manicure Design Sticks & Painting Detailing Brushes & Dotting Pen

3 gün önce sipariş vermiştim, nail artla ilgili bir çok blog takip ediyorum ama Türkiye'de bir çok şeyi bulamıyordum. Amerika'ya gelmişken, kendi kendime yetebilecek kadar bir şeyler alayım dedim. Önce bu fimolara bayıldım, 100 adet çeşit çeşit, umarım becerebilirim.



 Elime sığmadılar, çok tatlı desenleri var, sanırım 7$ gibi bir şeydi. =)

Nail Art'a başlamaya heveslenip, en azından kendi adıma, fırça seti almadan olmazdı, içinde dotterları da görünce en iyi seçeneğin bu olduğuna karar verdim. 14$ gibi bir şeydi sanırım bu da.



Bir sürü çeşit fırça var, hepsini nasıl kullanacağımı daha bilmiyorum ama öğreneceğim. =)


Eğer düşünürseniz, ben görüşünü, çantasını, fırçan kıllarını fiyatına göre çok kaliteli buldum.


Bunlarda Dotting Pen kısmı


Her bir fırçaya yakından bakarsak, gayet kaliteli ve kullanışlı duruyorlar. Daha önce yağlı boya ile çalıştığım için aslında biraz garip geliyor ama umarım iyi olur. =)


Dotting Penler tamamen ağaçtan ve tutumu çok kolay. Ben tahta şeylere dokunmayı çok seviyorum bu dotting penleri de sevdim. =)


Gelir gelmez hemen denedim ama sanırım çok keskin bir jilete ya da maket bıçağına ihtiyacım olacak. Küçük pembe bir kurdele kondurdum. Eos'uma da iki tane Amerikan bayrağı. =)

3 yorum:

  1. bunlar tamamen ben kurabiye, şeker hamurları, royal icingler yapayım diye tasarlanmış!

    YanıtlaSil
  2. Dotting Penler'den ben de istiyorummm :( Çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. semma her şey için tasarlanmış her şey =))

    sevda'cım dotting penleri daha kullanmadım ama Türkiye'de de görmüştüm =)

    YanıtlaSil