Followers

18 Eylül 2012 Salı

Physicians Formula&Wet n Wild Alisverisi

Donmeden once son alisverislerimi yapiyorum artik. Physicians Formula nin alliklarini Nimmo da gormustum, cok tatlilardi. Markayi biraz arastirdim, gayet iyi yorumlar okuyunca, mutluluk verici allik yerine transparan pudra, spf 16 pudra ve allik iceren bu seti aldim. Hypoalerjik, mineralli, A ve E vitamini destekli, antioksidan icerikli, hassas ve kizarikliklara karsi oldugunu da okuyunca aliverdim, kullanayim hemen yorumunu yazarim. Bir de Nude paletini gordum PF'nin almadan edemedim ve butun urunleri talc icermiyor neredeyse. Wet n wild dan bir set ve ruj aldim. Ruju sanirim cekilise koyacagim, seti de kuzenime veririm. :)

6 yorum:

  1. wet n wild türkiyede satılmıyor dimi farlarına takmış durumdayımda:(

    YanıtlaSil
  2. Satilmiyor ama hic arastirmadim turkiyede nasil edilinir diye :)

    YanıtlaSil
  3. nude paleti ben de aldım, şu sıralar nude renklerde palet takıntısı geldi. wnw keşke türkiyede olsa, çok ucuz olduğu için cvse girince hep elim gidiyor birşeyler almaya ve kaliteleri fiyatlarına göre harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keske de hep olsun buralarda ben cok memnunum paletten :)) bende de nude paler takintisi var cunku renkli makyaj yapan biri degilim :)

      Sil
  4. pfnin fondöteni ve allığını swatchlayıp yorumlarmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kisa zamanda yorumlamaya calisacagim ama bir haftayi falan bulabilir :)

      Sil