Followers

24 Ekim 2012 Çarşamba

Eczanemizde.com Alışveriş II :( * kısmi şikayet





Diğer siparişim TIK

Kendilerini aradım ilgileneceklerini söylediler, faturamın ve siparişimin fotoğrafını mailledim, umarım halledilir. Önümüz bayram, hatta yarın bayram her yer kapalı 6 gün falan, ne olur ne biter bilmiyorum.

Siparişimde, Sebamed Liquif face&body wash
Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Temizleme Jeli
Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Peeling Jel
Avene Termal Suyu 50ml
DDF Glycolic %10 Toning Complex*
işte bu ürün em hatalı hem de hediyesi yok. Az önce kendileri aradılar, tam da yazımı girerken.
Bana gönderilen ürünün de hatalı olduğunu bayramdan sonra kargo şirketleri çalışmaya başladıktan sonra benim aslında sipariş verdiğim ürünü yani http://www.eczanemizde.com/?urun-3163-DDF-Daily-Glycolic-10--Exfoliating-Oil-Control-Gel---Salicylic-Wash--2-HEDiYE--.html  bu linkteki ürünü ve hediyesiyle beraber gönderecekler ben de kendilerine yaşıma uygun olmayan bana gönderdikleri ürünü geri göndereceğim.

Umarım bir sorun çıkmaz, böyle bir hata olsa dahi, en azından onlara mail atar atmaz ve arar aramaz 20 dakika içinde bana geri döndüler.
 
 



*kısmi şikayet dedim çünkü her ne kadar yanlış ürün göndermiş olsalar dahi hatalarını telafi edeceklerini söylediler ve müşteri hizmetleri çooook hızlı çalışıyor, onun dışında yine cildime uygun ve sipariş notunda belirttiğim gibi sample göndermişler. Gelişmeleri yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder