Followers

23 Ekim 2012 Salı

Superdrug Raspberry Deep Cleansing Mud Mask



Watsons'da Super Drug'ın Mud Therapy adı altında sanırım 4 ya da 3 çeşit farklı farklı çamur maskeleri var. Ben Raspberry ve Aloe Vera'lısını kullandım. Bunu "Deep Cleansing" diye almıştım. Ancak benim yağlı cildime temizleme jeli ile yıkadıktan sonra bile uyguladığımda öyle derinlemesine bir temizlenme hissi vermedi. Ayrıca cildimde kuruduktan sonra bile normal kil maskelerinde olduğu bir gerilme yapmadı. Maskeden sonra cildin elatikliğini ve nemini kaybetmediğini hissettiğiniz gibi, derinlemesine bir temizlik hissetmiyorsunuz. Ama benim gibi yağlı değil de karma, normal ciltler memnun kalabilir bu maskeden. Zaten fiyatı da 5-6 lira civarlarında fiyatına göre aslında performansı iyi ama herkesin kafasını karıştıran şu parabenler konusunda iyi bir ürün değil. Zira içi çeşit çeşit paraben dolu, methyl olur propyl olur.

Ama onun dışında haftada iki kere yapılacabilecek sırf maske olsun nemini de kaybetmeyeyim öyle ciddi sorunlarım yok diyenler için evet iyi bir ürün. Ama içinde de normalden biraz fazla miktarda parfüm bulunduğunu da ekleyeyim, hassas bir cildiniz varsa uzak durun diyeyim.


Oysaki yapısı gayet hoş maskenin görüldüğü üzere.

8 yorum:

  1. ben de bunları merak eder dururdum iyi oldu bahsettiğin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer yeşilini de yazacağım canım onu kullanıyorum şimdi ama maske olarak normal on üzerinden 5.5 bence =)

      Sil
  2. ben de bu çeşidini kullanıyorum.cildim karma ama ben de memnun kalmadım.normal alelade bir maske gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı fikirdeyim canım seninle, bir daha almam zaten. =)

      Sil
  3. ben de bunun raspberry olanını kullanıyorum bitince dermokil alıcam sanırım :) kötü değil ama içime sinmiyor bazen :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynrn icinde o kadar parabenlr beraber benim de icime sinmiyor :((

      Sil
  4. her zaman söylüyorum yine söyleyeceğim gidin aktardan yeşil kil alın ve evde yapıp en doğal en zararsız haliyle farkı görün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dr oyle yaptim lisr hayatim boyunca ama simdi yurtta olunca ugrasmak zor geliyor o yuzden almistim zaten kardesimlenirtak kullanarak anca gitti :)

      Sil