Followers

1 Kasım 2012 Perşembe

Eczanemizde.com Eksik Siparis Macerasi

Onceki postlarimda soylemistim siparisimin eksik geldigini, kargolar calismaya baslar baslamaz eksik olan urunu gonderdiler ama ben onlara defalarca mail atmam ve aramam sayesinde. Hatta adres degisikligi olacagini uc kere - bir telefonda iki de ayri maille- soylememe ragmen, eski adresime gonderdiler. Durumu soyledim, yarin elinizde olacak urunler dediler ki annem zaten kargoyu almis, simdi urunler Bolu'da ben İstanbul'dayim. Bolu'ya gidene kadar orada kalacaklar. O yuzden ben bu alisverisimden memnun kalmadim, su an sepetimde 6 farkli urun olmasina ragmen tekrar siparis verip vermeme arasinda kararsizim. Urunler de bunlar deli gibi denemk istedigim DDFler :(( kardesim cekti fotograflarini :)

8 yorum:

  1. ben de geçenlerde bu temizleyiciyi aldım, daha denemedim ama umarım çok kurutucu çıkmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha denemedim ama kurutucu olmali :((

      Sil
  2. bende bunu merak ediyorum tatlım, doktor teyzeme vermiş green peel öncesi kullan diye ama o almadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene cleanance jel bitince baslayacagim buna o zaman yorum yazarim :)

      Sil
  3. Alışverişlerde böyle kavuşamama halleri olunca, insan sinir oluyor haklısın :(
    Ben de ürünün yorumlarını dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya zaman var kullanmama ama en gec bir ayda baslarim kullanmaya :))

      Sil
  4. avene cleananceden memnun kaldınız mı? Bu arada ben o siteyle ilgili ilk defa olumsuz bir yorum okuyorum sanırım adres değişikliğinizden dolayı ama şu telefonla haber verdiğiniz halde dönüş yapmamaları diğer sitelerde de en uyuz olduğum şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de byadir alisveris yapiyorum ilk defa oldu ama telafi ettiler hatta annenizden urunu teslim alip size gonderelim bile dediler ben yine alisveris yaparim ayrica avene cleanance jelden devasa mutluyum ama ddf denemek istedim 3 sene sonra ilk defa degistirecegim yikama jelimi oyle soyleyeyim :)) ama yine dr sabahlari avene aksamlari ddf yapabilirim ama su an cok urunum var ya :)

      Sil