Followers

1 Kasım 2012 Perşembe

Essence Colour&Go 112 Time for Romance

Bu ojenin aslinda altin renklisini alacaktim ama bu vardi Gratis'te, ben de bunu aldim. Saydam mor renkli ojenin icinde kucuk ve altigen mor simler var. Ben cok begendim, hemen rapsodi turuncu ojemin ustune surdum. Belki daha acik renklerle daha iyi olur ama ben bu renkle de begendim. Her simli oje gibi cikarilmasi cok buyuk bir dert, ama deger. Bir de saclarimi yikarlen ya da saclarimla oynarken rahatsiz ediyor. Aralarina giriyor sanki sac tellerim, ama her turlu begendim.

Farkli isiklarda cekmeye calistim ama oldugu kadariyla artik. :))

8 yorum:

  1. Geometrik ve büyük simli ojeler çok şık görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiliyorum gunluk icin biraz agir ama :)

      Sil
  2. Çok begendım canım. Baya uzun zaman oldu ben Gratis'e ya da Watsons'a ugramayalı. O nedenle cok uzak kaldım cok :(

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ugra alirsin hem kadim geldi yeni kataloglari cikar :)

      Sil
  3. Çıkarırken çıldırtsa da :) ben de ayak tırnaklarıma sürdüm dün gece.. Çok seviyorum ışıltısını. Bordo üzerinde denedim hep. Turuncuda da güzel durmuş ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pembe uzerine de deneyecegim bi :)) evet cikarmadi cok zor ama ben de seviyorum :))

      Sil
  4. çok güzel bir renk bu bayılıyorum bu ojelerin hepsine..

    YanıtlaSil