Followers

15 Kasım 2012 Perşembe

Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Özlü peeling

Birincisini bitirmis ve ikincisini almis biri olarak sanirim yorumlayabilirim diye dusundum.

- yapisi buyuk tanecikli yani en azindan siz taneciklerini hissedecek kadar buyuk tanecikli bir peeling bu
- kokusu o kadar da hos degil biraz bulasik deterjanina benziyor ama ben seviyorum yani degisik bir kokusu var
- etkisi ise cildi yumusacik yapiyor ama benim cildimin kuru oldugu zamanlarda cildimi germisti o yuzden kuru ya da kuruya donuk ciltlere tavsiye etmiyorum
- haftada en az iki kere kullaniyorum bazen Lorealin temizleme pedi ile bazen ellerimle kullaniyorum.
- devasa bi etki beklemediginiz zaman kullanabileceginiz ve sizi mutlu edebilecek bir urun bir peeling
- miktari da baya cok bana bir sene yetti digeri neredeyse, o yuzden baya uygun hesapli oluyor.
- onemli not; icinde paraben var hayir parabenler hakkinda zaten delinin biri kuyuya bir tas atmis kimse cikartamamis hesabi bir tartisma var ama yine de belirteyim. Icinde paraben var ama ben zaten surakli kullandigim urunlerin dermokozmetik olmasina dikkat ediyorum ama boyle urunlerde cok dikkat etmiyorum hayir neden boyle bir tavir icerisindeyim onu da bilmiyorum ama ben cildime kotu bir etkisini gormedim hatta cildim yagli oldugu icin siyah noktalarda azalma, gozenekli gorunumde azalma gibi etkileri oldu.
- tekrar alir miyim, fotograftan da anlasilacagi uzere aldim bile ama St. Ives lerin yerini tutmuyor kesinlikle, bu bitince de Yves Rocher in cok ovulen kayisili peelingini alabilirim :)

8 yorum:

  1. ben de kullanmıştım bundan, kokusu bana yoğun geldi bir de aşırı bir etkisi yok. sıradan bir peeling, arada alınabilir çok çok özelliği olmasa da kötü de değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sirf peeling olsun diye alinabilen bir urun iyle ahim sahim degil :)

      Sil
  2. Bende bir süre kullandım. En kısa zamanda Yves Rocher almayı planlıyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet icinde paraben yoktur en azindan :)

      Sil
  3. parabenler değil içindeki diğer kimyasallardan korkarım ben.Çünkü düzenli kullanımda cildi tahriş etmesi bir yana egzama hastalığına davetiye çıkarıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bilmiyordum ben bir seneyi askin kullaniyorum ama sanirim yagli bir cildim oldugu icin hic tahris olayi yasamadim gerci ardindan aver cleanance emulsion suruyorum nemlendirici olarak ya da termal suyu sikiyorum yine avenenim ben hic karsilasmadim oyle bir seyle :/

      Sil
  4. Bunu değil de temizleme jelini kullandım bu serinin, o bulaşık deterjanı kokusu dışında gayet güzel bir üründü. Ben dermokozmetikte pahalı/ünlü bir markanın aha/bhalı peelingini kullanıyorum 1 senedir hatta komple tüm setini almıştım canım ama ne sivilcelerim üzerinde ne siyah noktalarım üzerinde hiç bir etkisi olmadı. O yüzden bu ürünü kullanmak, denemek bana daha mantıklı geliyor, işe yaramazsa en azından o kadar para vermedim derim, üzülmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bana da bazi dermokozmetik markalar ile drugstore dedigimiz hu tur markalar arasinda pek bir fark kalmiyor acikcasi ama ben peeling olrak deli gibi memnun kalmasam da begendim yahu :)

      Sil