Followers

13 Şubat 2013 Çarşamba

Blistex Raspberry Lemonade Blast




Ürün çok güzel, yapısı çok hoş, SPF koruması var, ayrıca 2$ gibi bir fiyata almıştım, harika bir tadı var, harika bir kokusu var. Ama dudaklarımı kurutup soydu.

Bunu yaklaşık 7-8 kere denedim, mutlaka başka bir şeyden olmuştur, güzelim ürün neden yapsınki diye düşünüp ama 7-8 kere dudaklarımın bütün derisini soymak zorunda kaldım. Hayır ben de soymuyorum, kendi kendine soyuluyor.
Oysaki sür-çık değil sür-ye tadında bir lipbalm.
Umarım başka kimseye böyle etkileri olmaz.

Bunun aynısı yine bana Avon rujları yapmıştı, şurada anlatmıştım. Neye alerjim olduğunu bulmam gerekiyor ama hiç bir fikrim yok nasıl bulacağım konusunda: TIKTIK

4 yorum:

  1. dudakların kurumasın istiyorsan bol bol su iç be sürekli ıslatma canım dudaklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalamıyorum zaten de yine de etki etmiyor zaten bol su içen biriyim de ürünle ilgili bir sorun oldu

      Sil
  2. aynısı bana da oluyor soymuyor ama dudaklarımı kuruluktan yapışlıktan yiyecek hale geliyorum çok çok kötü bir ürünmüş çöpe bile atamadım sinirden o derece yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh ya tek başıma değilim demek ki, beni de kurutup direkt soyuyor nasıl bir kurumaysa artık. çok sinir bozucu.

      Sil