Followers

7 Şubat 2013 Perşembe

DDF Glycolic %10 Exfoliating Oil Control Jel

Bu jeli eczanemi.com'dan 120 lira civarlarında bir şeye almıştım. 2 aydır falan da kullanıyorum. Memnun muyum? Memnun gibiyim ama maddeler halinde yazsam daha uygun olacak.

Öncelikle krem yağlı-aşırı yağlı ciltler için yağ dengeleyici, sivilce önleyici bir jel.

Beğendiğim yönlerine gelirsek:

- siyah noktalarda bariz bir azalma sağlıyor.
- komedonlara çok etki değil gibi ama küçülmelerini sağlıyor.
- kistik ya da küçük aknelerde 2 günde küçülme sağlıyor
- cildi daha aydınlık ve temiz yapıyor.
- yapısı 10 saniyede cilt tarafından emiliyor, yapış yapış kalmıyor.
- dediği gibi gerçekten cildi daha az yağlı ve hassas yapıyor.

Olumsuz tarafları ise;
- fiyatı, çook pahalı. Amerika'da 30$ gibi bir fiyatı vardı, burada ise 120-130 civarlarında ve ancak 3 al 2 öde kampanyaları ile alınabiliyor.
- yağlı ve karma ciltler için hassasiyet yaratabilir, fazla kırutuyor.
- yine böyle clindoxyl, benzamycyn gibi eczane ürünleri 20-35 öira civarlarında ve orayı burayı beyazlatırken, bu krem onlar kadar etkili değil, pahalı ama orayı burayı beyazlatmıyor.
- aşırı akneli ciltler için pek bir etkisi olmaz diye düşünüyorum
- olumsuz mu bilmem ama cildi korumak gerekiyor, mutlaka güneş kremi kullanmalı diyorum. Ben Avene Cleanance Spf 30 var, mat bir görünüm vermiyor. Neyse :)

Ben bu jeli yeniden alır mıyım bilmiyorum çünkü çok pahalı. Bu sene eylülde son kullanım belki o zamanlar 3 al 2 öde ile yine alabilirim. Ama krem vaaddettiği her şeyigerçekleştiriyor, çok ahım şeyler söylemiyor ama hepsini gerçekleştiriyor bu da bir şey diye düşünüyorum :)

2 yorum:

  1. siyah noktalar icin bir urun arayisa girdim bu siralar bu urun kurutma yapiyormus bu benim icin eksi bir durum ama eczacima danisacagim. Ayrica siyah noktalar icin bildiginuz baska urun var mi ?
    Birdee gunes kremi olarak bioderma photoderm max ultra-fluide onerebilirim . Ben memnunum cildimde hic bir sivilcelenmeye hassasiyete neden olmadi ayrica arkadaslarimda la roche posay in karma yagli ciltler icin olan gunes kremimden oldukca memnun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biodermayı kullanmıştım yani tester olarak denemiştim, çok hoşuma gitmedi diyebilirim, parlama yapmıştı ben tamamen mat bitişli bir krem istiyorum ama la roche posay kullanabilirim =) sağolun bu arada =)

      eczaneden clindoxyl alabilirsiniz siyah noktaları eritmek için, ben kullanıyorum memnunum. DDF gibi o da kurutma yapacaktır, yani siyah noktaları gidermesini bekleyip kurutma yapmamasını beklemek biraz hayal gibi bir şey =)

      Sil