Followers

15 Şubat 2013 Cuma

Doa Kozmetik Alışverişim


Siparişimi verdikten 3 gün sonra elime ulaştı. Kargo ile ilgili hiç bir sorun yaşamadım, ama size kargo takip numarası vermiyorlar, en azından ben sitede öyle bir ibare bulamadım, bu alışverişimin toplamı 23 gibi bir fiyata geldi, bir de hediye olarak Keratin maskesi koymuşlar, o kadarcık. 20 lira üzerine de kargo bedava.

Herkes alışveriş yapınca ya da ürünleri kullanmaya başladıkça ben de merak edip aldım. Sırasıyla söyleyeyim, özetle ürünle hatta.

Shea Butter

Saça, kuru cilde çok iyi geldiği söyleniyordu. Sitesinden yararlarını incelemek için bakabilirsiniz. TIKTIK Ben erkek arkadaşıma saçına bakım yapması için aldım, ama dudakları da çok güzel nemlendiriyor.

Hindistan cevizi yağı, bunu kendi saçlarıma sürmek için aldım. Ama sorun şunu hindistan cevizi kokusu yok. Yabancı bloglarda bahsettikleri gibi buram buram kokmuyor bizim yağımız, çok üzüldüm. Deneyip de sevmezsem içini atar, üstündeki yazısını söker, sadece kavanozunu kullanırım.

Katı parfüm, Japon Kirazı kokusunda, ama şöyle bir durum ar japon kirazından daha farklı şeker gibi bir kokusu var, çok da sevmedim.

Melisalı krem, bilmiyorum ne akla hizmet aldım, kolay emiliyor ama çok nemlendirmiyor, bir sürü yararı falan yazıyor sitesinde ama hangi birini gözlemlerim bilemiyorum.

Saf Kil, kili kendime maske yapmak da kullanıyorum maske alıp bir sürü kimyasalı cildimde bekletmektense kendim vitaminli ya da çok bir damla kayısı ya da başka çeşit yağları karıştırıp maskeler yapıyorum. Bildiğimiz kil işte zaten canım.

Gül suyu, %100 saf falan diyor ama sıktım, kullandım. Kil maskesinde su yerine kokuyorum genelde, amma lakin hala benim için gül suyu dendiğinde Rosense markasının kibar tasarımlı gül suyu geliyor, yapacak bir şey yok, bunu da sıkar sıkar bitiririz.

Keratin maskesi hakkında da bir bildiri koymuşlar. Bildiri deyince de siyasi partileri okulda dağıttığı bildirilerden bahsedecekmiş gibi hissettim kendimi neyse, kullanırımi bakarım, kokusu değişik, bilmiyorum ya.


Bloggerlar böyle övgülerle anlatınca, bir hevesle aldım, ama sonuçta onlara gönderilen ürünleri anlattıklarını düşününce, "Senin neyine heves a' be kızım" dedim kendime. Shea butter'a bayıldım. Gülsuyu ve kil de tamam. Ama katı parfüm pek hoş değil. Melisa kreminin de içeriği yok.

Onun dışında memnunum genel anlamda.


10 yorum:

  1. Canım güle güle kullan yada güle güle sık sık bitir diyeyim :)
    Bu alışveriş senin için bir hayal kırıklığı olmuş gördüğüm kadarıyla ama denemiş görmüş oldun hiç değilse. Üstelik yüksek tutarlı bir alışveriş de değilmiş.

    Yeni ürün denemeden duramıyoruz ama bildiğimiz güvendiğimiz markalardan da şaşmıyoruz değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşmıyoruz da ne bileyim, ben hevesim böyle kırılınca çok üzülüyorum. Biraz daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum. =)

      Sil
    2. Ben uygun fiyatlı ürünler konusunda beklentimi çok yüksek tutmuyorum. O zaman pek hayal kırıklığı yaşamıyorum canım :)))

      Ama sen de haklısın tabi. İnsan hevesle birşeyler alınca hevesi yerini bulsun istiyor.

      Sil
    3. En azından shea butter iyi çıktı diye avunuyorum, ama sen en iyisini yapıyorsun =)

      Sil
    4. Öyleyse bari onu güle güle kullan :)))

      Sil
  2. hindistan cevizi saçlar için cidden iyi geliyor yalnız. bence dene gene de.

    YanıtlaSil
  3. Oriflame'in hindistan cevizi yağı başarılı ama yağ oda sıcaklığında donduğu için ısıtıp kullanmak falan gerekiyor.
    Ben Doa'dan açıldığı zaman alışveriş yapmıştım fakat doğal dedikleri şampuan saçımı keçe gibi yaptı :s Kireçli suyun etkisini azaltacak, tuzsuz şampuan Adana'nın suları kireçli olduğu için işe yaramıyormuş!?
    Kremi de sabun kokuyor gibi geliyor bana :s
    Sadece katı parfüm ve butter'ı beğenmiştim, parfümde arabada buharlaşıp kendini imha etmişti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok memnun kalmadım dediğin gibi, çok da güveneneyip kullanamayacağım sanırım :(

      Sil