Followers

15 Şubat 2013 Cuma

Gratis İndiriminden :)




Nasıl bir heyecanla girdim Gratis'e. İstanbul'dakiler talan edildiği için Bolu'dakine girmeyi ayrı seviyorum. Koleksiyon ürünleri duruyor, theBalm karıştırılmamış falan.

theBalm'dan çok merak ettiğim concealerı aldım, pek de güzelmiş canım ama altına nemlendirici gerektiriyor biraz sanki, bendeki rengi lighter than ligh, ay anasını nasıl aydınlık bir renk o öyle dedim kendime.

Çok merak ettiğim Stainiac, koluma sürmüştüm akşam 10 gibi sabah kalktığımda yoktu, umarım böyle olmaz yanaklarımda da. (Allah'ım ne olur olmasın ne olur ne olur, amin :)

Ojeler klasik, Alix Avien'in tatlı renkleri ve Golden Rose siyah.

Gelelim Diadermine'e. Ever makyaj yapıyoruz, bu makyaj temizlenecek, hayır bu ürün Allah'ın emri. Geçenlerde %30 indirim vardı, 12-13 civarından 9 civarı bir şeye inmiş. Bende Diadermine ürünlerinde %50 indirimi görünce vay anasını dedim, amaaa onlar bizden çakal ürünü 16 lira yapıp fiyatını da 8 lira yapmışlar. Ayıp değil mi yahu.
Salak mıyız biz?
Gerizekalı falan mı?
Ama ihtiyaç olunca almak zorundayız tabi ama yine de böyle politikaları gördükçe her bir şeyden soğuyorum.

11 yorum:

  1. Konya daki Gratis de talan edilmiş malesef arkadaşım.. Kızım ile girdiğimiz gratis ten malesef 2-3 şey alarak çıktık.. Ama sen iyi bulmuşsun güzel günlerde kullan özellikle The Balm ın ürünlerine bayıldım..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım umarım sen de denk gelirsin bir de ben indirimin son gününde bile buldum =)

      Sil
  2. Ohh ohh ojelerr nefis mi nefis görünüyor :)) Hepsini güle güle kullan canımmm <3

    YanıtlaSil
  3. Bazı firmalar ne yzık ki bu fiyat politikasını uygulayabiliyorlar. Asıl kaybeden kendileri...

    YanıtlaSil
  4. Hepsini de güle güle kullan canım ;) Ama o Diadermine makyaj temizleyiciyi almakla büyük bir hata yapmışsın :/ Keşke netteki yorumları falan okusaydın,ben almıştım onu 2-3 sene önce merak edip . Rezalet birşey,suya dayanıklı rimelde falan hiç işe yaramıyor. Normal rimeli de zor çıkarıyor.1 kere kullanıp kenara atmıştım. Dene bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ama ama amaaaaa :(
      şu an çok üzüldüm ama deneyeyim bakalım ya =(

      Sil
    2. Valla başta bir ben sevmedim sanıyordum ama nette yorumları görünce yalnız olmadığımı anlamıştım. İnşallah seversin,merak ettim sen nası bulacaksın :)

      Sil
    3. Hemen akşama kullanıcam heyecanla bekliyorum yaa :))

      Sil