Followers

28 Şubat 2013 Perşembe

Ojelerimi Düzenledim -_-

Çok fazla ojem yok ama hepsini rengini göremediğimden çoğunu kullanmıyorum. Ben de hepsini temizleyip, yıkayıp çekmeceye koydum, diğer türlü tozlanıyorlar çünkü. Bir kağıda renkleri gruplayıp böylece yaptım, hem istediğim renge göre sıraladım listeye göre, hem de renkleri rahatça görebiliyorum. Renkleri aldıkça ikinci sayfaya ekleyeceğim, 6 ay sonra falan tekrar düzenlerim bu arada hangi renkleri çok aldığımı falan da görmüş oldum, şöyle resimleri de :)



16 yorum:

  1. Ben de markanalarına göre gruplandırdım ama renklerinin daha iyi gözükmesi için defter sayfasına bant yapıştırdım ojelerimi onun üzerine sürdüm :) Hepsinin toplu halde durması çok iyi oluyor renkleri görmek açısından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yoksa böyle dağılıyor gidiyor :)

      Sil
  2. iyi fikir :) ben alfabetik yapabilmiştim ama bu da güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alfabetik liste yani :D sadece isimlerini yazdım. aynılarını almıyım diye :)

      Sil
  3. çok hoş keşke birde toplu fotoğrafını çekseymişsiniz=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o kadar temizlemişken değil mi :)

      Sil
  4. Çok güzel bir fikir bu ama:) Oje alışverişine gidince çantaya atmak bile lazım bunu böylece aynı renkleri almayı önlemiş oluruz. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle mesela ben de olmayan renklerin farkına vardım böylece :)

      Sil
  5. çok mantıklııı :)) bende de 100 civarı oje var ve neredeyse yarısını hiç sürmüyorum bile. kartela yaparsam belki gözümün önünde durursa, canım çeker biterler:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 100 müüü vay anasını mutlaka yapman gerek bence hem düzenli olur hem de her rengi kullanırsın :)

      Sil
  6. aayy süper fikir bende yapacağım hemen :D

    YanıtlaSil
  7. Harika bir fikir, kullandığın renklere baktımda en naturel tonlardan en rengarenk tonlara kadar hepsi var, giyinirken kataloğuna bakıp ona göre oje sürersin tabi vaktin olursa :)

    YanıtlaSil
  8. :) çok güzel fikirki bu :)
    Harikasın.. :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel düzenlemişsin :) Bayıldım.

    YanıtlaSil