Followers

12 Nisan 2013 Cuma

Dermostil'den ilk alşverişim





Bahar geldi diye, güneş kremi arayışındaydım, şimdiye kadar bioderma, hamilton, avene kullandım, bu sene de Vichy deneyeyim bari dedim. Kofre halinde çok ucuzdu 50 lira civarlarında, bir sürü de ürün vardı içinde. Hatta kutuya sığmadığı için aradılar ve kofreyi bozup koyalım mı diye bile sordular, sonra hepsini ayrı ayrı poşetleyip koymuşlar kutunun içine. Çok memnun kaldım ben alışverişimden.
Güneş kreminin ise karma ve yağlı ciltler için olanını aldım, bugün kullandım, hala parlama yapmadı ama tabi bir süre kullanmam gerek. Bir de sürdükten sonra verdiği matlığı ben çok sevdim. Kofrenin içinde şunlarda vardı:


VICHY AQUALIA THERMAL LIGHT NEMLENDİRİCİ 15ML
Aslında kış ya da sonbahar için çok güzel bir nemlendirici, kokusu da çok hoşuma gitti.


VICHY PURETE THERMALE TEMİZLEYCİ KÖPÜK 50ML
Bunu hemen kullandım, bana göre olmasa da normal ve ya hassas ciltlere göre iyi bir yıkama jeli, kokusu ve yapısı da hoş. Kardeşime veririm diye düşünüyorum.


VICHY TERMAL SUYU 50ML
Termal su olmazsa olmazım =) yaz için bir de güneşten sonra çok iyi geliyor, bundan önce Avene'ninkini kullanmıştım, bir de bunu denerim, ama sıktım iki fıs, yine aynı etkiyi bırakıyor, hem de tam çantaya atmalık boyu.


Diğer ürünüm ise Altermed Panthenol Forte Krem
Bu ürünü İstanbul-Beyazıt'ta ne kadar eczane varsa sordum, yok kaldırıldı, satılmıyor, bulamazsınız hanfendi dediler. Ama buldum, memnun da kaldım. Hafif yapılı bir krem, yağlı ve problemli ciltler için aslında şöyle açıklamışlar, onu ekleyeyim direkt;

İçerdiği yüksek oranda D-Panthenol ve A, E, F vitaminleri kompleksi ile tahriş olmuş veya dış etkilerden yıpranmış ciltlerde kullanmaya uygundur. A, E, F vitamin kompleksi hücre zarlarını oksidasyon ve serbest radikallerin verebileceği zararlara karşı korur. D-Panthenol yenileyici ve koruyucu bir etki sağlar. Özel formülüyle yağlı ve sorunlu ciltler için günlük krem olarak da uygundur. Sürekli kullanım, etkinliği artırır.

Benim çok memnun kaldığım ürün, parlama da yapmıyor, yazın güneş kreminin altına sürüyorum bazen. Şahsen kullandığım Avene'nin 50 liralık matlaştırıcı nemlendirici kreminden çok çok daha iyi. Bu krem ise 7 lira, benim için bephanten 1 bu krem 2 numaralı kremim. Daimi ürümlerim, bulduğum içinde pek mutluyum =) 


İki adet tester koyulmuş içine, pek bir sevindirik oldum. Kargoda kolay geldi, bundan sonraki bioderma alışverişimi ve DDF alışverişimi de buradan yapacağım sanırım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder