Followers

14 Mayıs 2013 Salı

Doa Kozmetik *şikayet

Şubat ayıda alışveriş yapmıştım, hatta ne kadar memnun olduğumu da yazmıştım keratinli maske hediye gelince bir de, ama yine de hindistan cevizinin cam kavanozu dışındaki ürünleri uyduruk bulmuştum. Gülsuyu, kil, shea yağı, hindistan cevizi yağı bunları kullandım memnun kaldım ama sorun şu ki 3 ay geçmesine rağmen o sevdiğim teneke kutuların paslanması, ürünün bozulup iğrenç bir kokuya bürünmesi. Herkes memnundu bir ara, bir furya oluştu, ben de atladım alışveriş yaptım. Üzerinde içeriği yazmadığı için şimdi ne melisa kremini kullanabiliyorum ne de teneke kutuların içindeki ürünleri.

Bu da resmi, nasıl kullanılsın ki bu ürünler allah aşkına? Bir de japon kirazı kokması gerekiyor ürünün, ama peh!

11 yorum:

  1. içinde koruyucu olmadığından sanırım bu tarz ürünler sağlıksız bir hal alıyor belli bir süre sonra..
    benim aldıklarım hep cam ya da plastik kutuda gelmişti teneke hiç denggelmedi şu katı parfumler mi bunlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katı parfüm bir de bendeki shea yağı da teneke sanırım tam anımsayamadım evde değilim bakamıyorum ama

      Sil
  2. aa inanmıyorum benim de shea yağım duruyor tenekede epeydir daha açmadım. :/ öf ne fena olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok kötü oldu ayrıca üzüldüm böyle olmasına :(

      Sil
  3. Aa gercekten kotu bir goruntu olmus . Benim de evde var kati parfumlerm uzun zmndr kullnmadm ne durumdalar baksam iyi olacak .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bakalım benimki 3 ay önce falan açılmıştı öyle çok kullanmadım aylar sonra bakınca fark ettim hatta

      Sil
  4. Başka bir cam kutuya aktarabilirdin ilk aldığında :( Çoğu kişi memnun kalmamış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Hiç aklıma gelmedi ki böyle bir şey olacağı

      Sil
  5. Aa çok kötü olmuş :( Bende Shea yağı vardı 6 ay kadar kullandım bitti bir sorun yaşamadım, belki beklese o da böyle olurdu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki zaten cevap yazmışlar kolay okside olabiliyor diye :(

      Sil