Followers

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Krauterhof Anti-Cellulite Gel :)

Bu jele bugün başladım, Gratis'te 38 liradan 24 liraya düşmüştü ben de deneyeyim dedim. Cayır cayır yakıyormuş, sanki etkisini gösteriyormuş gibi. Gelişmeleri yazacağım, ayrıca spor da yapmaya başladım, eee yaz geldi bir haftasonu adalara kaçmak lazım :) 

Ben de indirimlerden baya faydalandım özellikle theBalm konusunda ama tek tek fotoğraflarını koymak istemedim alışveriş çılgını kadınlar gibi, ki sadece bloggerlardan değil aç kurt gibi standları talan eden kalınlardan anladım nasıl bir tüketim çılgınlığı olduğunu. Aman indirim yapmaya görsünler. Alix avien terracota pudra, theBalm allıklar; hotmama, cabanaboy, aydınlatıcı, essence pudra, rujlar, bir de golden rose un sevdiğim rujlarından aldım. Kendime seneye Kadınlar Gününe kadar yasak koyuyorum, ojeler hariç :))

4 yorum:

  1. selülit jelinin fiyatı iyiymiş.bilseydim bende alırdım muhtemelen.etkilerini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. En altlarda köşelerde kalmış belki görmemişsindir :) ama normalde de indirimli sanırım gratis ve cosmocityde ayrıca selülit için ayrı dosya yapıcam kahve kürleri, spor, beslenme falan yanii illa giyilecek o bikiniii :)))

    YanıtlaSil
  3. Valla ben de aldım bu jeli. Çok iyi yorumlar vardı. Sen başlamışsın en kısa zamanda yorumları bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 gün düzenli kullanıp güzel bir yorum yazacağım mutlaka :))

      Sil