Followers

25 Haziran 2013 Salı

Allık Presleme

- Bu ülkede olanlardan sonra benim diyecek pek bir şeyim kalmadı. Taksime yakın oturuyor ve direnişin içinde olsam da televizyonu açıp gazetelere baktığımda hele de başbakanım, bakanların, valilerin konuşmalarını duydukça dehşete düşüyorum. Birazcık uzak kalmak adına bunlarla ilgilendim. -


Baya önce Hello Kitty'li allığım kırılmıştı ve  baya üzülmüştüm. Keşke kırıldığında araştırıp yapsaymışım ama kalanıyla da yeni bir allık yaptım neredeyse. Diğerini ise sırf renk vermiyor diye presledim ve şimdi gayet iyi renk veriyor. 

Bir çok yerde anlatılmış ama bir de ben anlatayım. Gerekli malzemeler ise; 
- Alkol
- Kase
- Karıştırmak için çubuk *ben ağda çubuğu kullandım.
- Koku için isterseniz parfüm
- Desen vermek için kağıt, kumaş, peçete

Böyle kaseye alıp tamamen toz haline getiriyorsunuz. O gördüğünüz topaklar kalmayana kadar ezmeniz gerekiyor.



Sonra alkol ve azıcık parfüm katıp macun haline getirerek karıştırıyorsunuz. Hiç topak kalmamasına yine dikkat etmek lazım.


Sonrasında ise çubuk yardımıyla yeniden kutusuna koyup düzeltmeye çalışıyorsunuz.



İlk önce koyup üzerine peçete ile bastırdığımda bu haldeydi. Kenarlarını ıslak mendille sildim.


Sonra ise kasenin altını kumaş ise sarıp üstüne bastırdım. Elime de bir ip alıp baklava deseni vermeye çalıştım. Pek olmasa da bu hale geldi.

Bu da diğer allığım. Üzerindeki fiyonkları çok seviyordum ama renk vermediği için presledim. Kendi kendime zaten kullanmıyorum belki preslersem renk verir ve kullanabilirim dedim. Ve işe yaradı gerçekten :)



Onu da desenli bir kumaş yardımıyla presledim. Kabı daha çukur olduğu için kolay oldu. Ayrıca alkol ve parfümü yavaş yavaş katın eğer cıvık bir macun elde ederseniz şekil vermesi çok zor oluyor.


İki adet allığım oldu, ayrıca kutuları çok şeker olduğu için kullanmayı seviyorum. 



Böyle de renk veriyorlar. Üstteki kiremit tonunda olan, çok doğal bir pembe çıkıyor ortaya. Ecotools'un baby kabukisi ile çok kolay uygulanıyor. Alttaki ise diğer bronz renk biraz fazla pigmentli oldu ama yine dikkatli kullanılınca çok güzel duruyor, bronzlaşınca daha güzel duracağını düşünüyorum.


Çok eğlenceli bir iş, kırılan pudra/allık/far varsa, presleyin gitsin! :)

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık kuzum da ben ne yaptım ne ettim bu şehirde alkol bile bulamıyorum deliricem! Eczaneler satmıyor artık burda :( Bu arada swatchlamış olduğun ilk allık hangisi,numarası ne öğrenebilir miyim? Tam da o renk allık ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben istanbulda buldun erkek arkadaşım cep telefonları tamiri için almıştı, ecza depoları ya da medikal ürün satan yerlerde bulabilirsin bazıları kolonya ile de yapmış ama ben kolonya kokusunu hiiç sevmem ama istersen ben sana buradan gönderiirm alkol :)
      Allığın numarası ise ekka kozmetiğin hello kitty ürünlerindn 03 numara birazcık kiremit ve pembe arası ben 10 liraya almıştım cevahirde kampanya vardı bütün ürünler aynı fiyata ama çok kaliteli değiller :)

      Sil
  2. aa çok iiiyi fikirmiş.allıklarımdan biri kırlsın die can atıyorum :p :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman yine kırılmasın da =) ama renk vermeyen allığın varsa deneyebilirsin =)

      Sil