Followers

26 Temmuz 2013 Cuma

Alışveriş Değerlendirmeleri - Bebak Güneş Sütü, Flormar Allık, Nob, Essence, Emily




Can sıkıntısı alışverişi diye geçebilir bu.

BEBAK Güneş Bakım Sütü

Naslii'nin blogunda (TIKTIK) sağlıklı bronzlaşma yazısını görünce, mutlaka almalıyım dedim. Kakaolusunun kokusu hoşuma gitmedi ben de havuçlusunu aldım, hemen denedim bacağımda kolumda çok güzel nemlendiriyor ve kokuyor. Umarım bronzlaşmamda da işe yarar.

Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendilleri

Bunu da Biricit'te gördüm (TIKTIK
Dediği gibi tam valize atmalık, ayrıca ben yağlı yapısını sevdim en azından aseton gibi takır takır kupkuru yapmıyor. Ben koyu renk ojemi iki mendil ile çıkardım daha 28 tane var içinde, pek kullanışlıymış.

Flormar Pretty Allık P113

Bu rengi o pembe fırça ile takım oldu diye kardeşime hediye aldım, ilk allığı benden olsun istedim.
Çok güzel bir allık, hafif, ışıltılı, soğuk tonlu, hata belli etmeyen pek, çok renk vermeyen ve gayet kullanışlı bir allık. 10 lira gibi bir şey, kendime de almayı düşünebilirim hatta. Fırçayı hemen açtığım için hatırlamıyorum markasını ama 6 lira ve çok yumuşak bir fırça. Benim hoşuma gitti böyle rastgele almış olsam da iyi çıkması.
Swatch için Not Sassy But Classy'nin bloguna bakabilirsiniz TIKTIK

Essence XXL Shine Lip Gloss Nude Pink ve Essence Dudak Kalemi In the Nude

Lip Gloss yapışkan olmayan, gayet hoş bir yapıda sadece fazla uygulanırsa aşırı açık bir renk oluyor onun dışında çok hoş, swatch için StyleGlaze bloguna TIKTIK
Dudak kalemini ise Nivea Ballı lipbalm üzerine sürdüm çok hoş bir nude ruj gibi durdu, kesinlikle denenmeli diyorum. Swatch için makyajaynamın bloguna TIKTIK

Emily 114 Numaralı Göz Kalemi

Ben renkli göz kalemi kullanan bir insan değilim, hatta göz kalemi kullanan bir insan değilim, ama yaz geldi renklenelim diyerekten belki de alışır elim ben de artık o özendiğim kadınlar gibi renkli göz makyaları yaparım diyerek bu rengi aldım, ama sanki bana yakışmıyor eyelinerdan başkası diye düşünüyorum hala. Neyse kalıcılığı 3-4 saat gitti, ama gözümde ne kapatıcı ne de baz vardı. 1.5 liralık fiyatına sırf eğlencelik alınır. Swatch bulamadım kendi gözümü çektim.


Olmamış değil mi, sanki olmamış gibi yahu. :(



4 yorum:

  1. Nob oje temizleme mendilleri bende severek kullanıyorum :)
    Bence yeşil harika olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gayet pratikmiş ben kesin uyduruktur diye almadım şimdiye kadar hata yapmışım :)

      Sil