Followers

23 Temmuz 2013 Salı

Gratis 4. Yıl Alışverişi #Lölölöö

Gratis yaşını kutladı ben gittim har vurup harman savurdum. Yok canım yine kendimi frenledim, pek de ihtiyacım yoktu ama neysee!


La Ligne Gratis'in Almanya'dan bizler için ithal ettiği bir marka imiş, ben de denemek için aldım, ilk izlenimlerimi söyleyeyim hemen.

LA LIGNE AFTER SUN LOTION

Böyle kakaomsu, yağımsı, tatlımsı bir kokusu var, yapısı da çok hoş, tatile gittikten sonra anlarım etkili mi değil mi diye.

LA LIGNE SUN SPF 30

30 Faktör bir süreden sonra yeter ya da sahilde kolay kullanılır diye sprey aldım ama sıkınca nasıl alkol kokuyor anlatamam buram buram. Hayır sonra kalan koku da güzel değil. Bilmiyorum sanki bir taraflarım pişim pişim pişman.

ALOE VERA AFTERSUN GEL

ayy annecim bu çok tatlı, kokusu, rengi, jel hali. sevdim, umarım güneşten sonra da işe yarar.

*Sanırım bu ürünler hep 6-7 liraydı.

LA LIGNE DUSHE & CREME

Buram buram kiraz çiçeği kokulu ay annem ne tatlı şey o öyle, 3 liraydı bi de indirim olmuş, keşke exotic olanı falan da alsaydım dedim, baya baya çok hoşuma gitti bunlar.

BODY FANTASIES SIGNATURE PINK SWEET PEA

Bu çok harika, kalıcı bir koku, ben duştan sonra vücuduma sıktığımda ertesi gün de koklayabiliyorum, diğer kokuları yoktu ama onlara da bakıp deneyeceğim, bu çok harika hafif tatlı bir koku. 8 liradan 4 lü bir şeye geldi.

ESSENCE ME&MY ICE CREAM SHIMMER PEARLS

Bunları görür görmez bayılmıştım ama içindeki sünger çok uydurukmuş, nasıl bir fırça ile uyguluyor insanlar merak ettim ya da nasıl uygulamalıyım bilmiyorum. O yüzden kullanmadım daha. 10 Lira civarı

theBalm FRATBOY Allık

Hot Mama kullanıyordum aylardır, pembiş bir allık olarak da bunu aldım gayet mat, tozum tozum tozutan bir allıkmış kendileri. 27 Lira

theBalm Schwing Black Liquid Eyeliner

Eyeliner hediye olarak geldi allığın yanında tabi ki ve denedim direk, kalıcığı 10 saati buluyor benim ki dizi izlerken uyuyakalırsanız sabaha kuyruklarınız silinmiş olur. Ama yine de elimdeki diğer eyelinerlara göre iyi bir performans çıkardı. Normalde 20'li civarlarda fiyatı.

Umarım herkes ihtiyacını olanı almıştır. Gratis'te düşünürken theBalm standının önünde görevli kız gelip ihtiyacınız olanı alın dedi, ben de emin olun bunlara bile ihtiyacım yok dedim. O zaman hepsini alın ne de olsa 1 alana 1 bedava var dedi. Olduu! O kadar da değil dedim. Devamında bunu da alın bunu da alın nidaaları.
Bu çalışanlarla bir ben mi anlaşamıyorum yoksa seçerek mi alıyorlar anlamıyorum.

2 yorum:

  1. Bende çok çekinerel la ligne spf 30 güneş koruyucusunu aldım,aynı üründen,ucuz old için satıcı kıza iyi koruyup korumadığını sordum, oda bu ürünün Almanya dan ithal old nu, tanınmadığı için sadece Gratis lerde satıldığı için ucuz old nu, çok iyi koruduğunu hatta ordaki kızların hep bundan aldığından bahsetti, sonrası tatile gittim korumasından çok memnun kaldık...ama biz ilk günler spf 50 avenee kullandık akşam üstleri bunu sürdük, son günlerde sadece bunu kullandık, sürüm kolaylığı ve çabuk emilme dağılma bakımından Avenee den daha çok sevdim diyebilirim..bence üzülme gayet güzel ürün,tatil sonrası senin yorumların nasıl olacak merak ettim:) tek eksisi ürün yağlı gibi hissediliyor, ama benim cildimde nem problemi old için güneş yağlarına benzettim bu ürünü ve çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yine ilk günlerde kullanmak için zaten sebamed 50 aldım, bunu da hani havuzda denizfe sıkarız tazelemek için diye almıştım, yorumun rahatlattı beni yoksa pipirikliyim ben uyduruk gibi gelince kullanasım gelmemişti pek sağol :)

      Sil