Followers

1 Ağustos 2013 Perşembe

Panthenol Forte %6 Nemlendirici Krem




İçerdiği yüksek oranda D-Panthenol ve A, E, F vitaminleri kompleksi ile tahriş olmuş veya dış etkilerden yıpranmış ciltlerde kullanmaya uygundur. A, E, F vitamin kompleksi hücre zarlarını oksidasyon ve serbest radikallerin verebileceği zararlara karşı korur. D-Panthenol yenileyici ve koruyucu bir etki sağlar. Özel formülüyle yağlı ve sorunlu ciltler için günlük krem olarak da uygundur. Sürekli kullanım, etkinliği artırır.

Ürünü dermostil.com'dan almıştım geçtiğimiz Nisan'da. O zamandan beri ben ve kardeşim dönüşümlü olarak kullandık ve gerçekten söylediklerini yerine getirdiğine karar verdik.

Yapısı çok hafif, krem ve jel arası, hafif şeffaf. Ağırlık yapmıyor ama cildin elastikliğini artırdığını hissediyorsunuz. Minicik bir miktar sürdüğünüz de dahi yumuşacık ve nemli oluyor cildiniz.

Krem zaten yağlı ve sorunlu ciltler için üretildiği için hafif bir formda. Ben de sivilce oluşumuna neden olmadı. Ancak cildiniz aşırı hassas, aşırı yağlı ve akne/komedona çok meyilli ise bilemem. Ben roaccutane tedavisi oldum 1,5 sene önce ve  bu kremin bana sivilce yapmaması ondan da kaynaklanıyor olabilir ama kardeşiminde karma ve sivilceye yatkın bir cildi olmasına rağmen, buna sebebiyet vermedi.

Yazları hafif bir nemlendirici olarak ya da yağlı ciltler için daima hafif, yağsız, cildi rahatlatan, nemlendiren bir krem olarak kullanılabilir.

Fiyatı 7 lira civarlarında idi ben aldığımda.

Dermostil.com'dan almıştım. Amma lakin, öncelerinde Beyazıt/Fatih civarı bütün eczanelere sordum, üretilmiyor gelmiyor ablacım falan dediler. Neyse dedim, online alışveriş yapayım bari başka şeylerde alırım öyle aldım. Onun dışında başka yerde bulamadım.

Cildiniz yağlı, karma, T bölgesi aşırı yağlı diğer yerleri pul pul, normalden karmaya dönük ise bu krem sizin için çok fazla beklentiniz de yok ise bir nemlendirici kremden gayet iyi bir seçim olur. Hem fiyatı hem performansı açısından.

Panthenol olarak vücut kremleri, spreyleri falan da var daha bakmadım ama mutlaka bakacağım. 

6 yorum:

  1. Ben bıonem kullanıyorum. Biota tarafından yeni çıkmış. Cildimin nem seviyesini inanılmaz derecede düzellti. özellikle kokusu ise mükemmel tamamen çiçek özü
    Yüz ve vücut için her cilt tipinine özel ürünleri var ve hepsi muhteşem

    YanıtlaSil
  2. Ben bıonem kullanıyorum. Biota tarafından yeni çıkmış. Cildimin nem seviyesini inanılmaz derecede düzellti. özellikle kokusu ise mükemmel tamamen çiçek özü Yüz ve vücut için her cilt tipinine özel ürünleri var ve hepsi muhteşem

    YanıtlaSil
  3. Bende Bıota tarafından yeni üretilen Bıonem kullanıyorum. Kokusu ve nemlendirme özellikiği bir harika , elma, orkide çiçeklerinin özü gibi seçenekleri ve her cilt tipine uygun ürünleri var hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  4. Selam, öneri üzerine bende Bionem kullanmıştım. hatta şu an erik çiçeği özlü el, yüz ve vücut kremini kullanıyorum güzelmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, yazınız ilgimi çekti. benimde nemlendirme için önerim; Yeni tanıştığım Bionem krem.. kadar güzel ve etkili ki özellike tüm cilt tipleri için çıkarttıkları el yüz ve vücut kremi bir harika.. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. benimde bu aralar tercihim Bionem . ayva çiçeği olan

    YanıtlaSil