Followers

27 Eylül 2013 Cuma

Turuncukasa.com Alışverişi Şikayet Üzerine *Teşekkürler

Şurada yazdığım şikayet üzerine elime son kullanma tarihi neredeyse 1 ay kalmış bir ürün geçmişti elime, ben de çok sinirlenmiştim. Siteye aynı gün içerisinde yazdım. Ve ertesi gün cevap aldım.

Ürün aynı gün kargoya verilmesi için hızlı bir şekilde kontrollerden geçerek elime ulaşmış, depolarda sıkıntı varmış sanırım, böyle bir açıklama ile ürünü tekrar tarafıma iade edileceğini söylediler bugün. Ben de bendeki ürünü onlara tekrar göndereceğim tabii ki kargo ücreti olmadan.

Kısa sürede iletişime geçildiği için sorunların iyi bir iletişimle kısa sürede çözülebileceğini öğrendim bu firmayla. Ancak ola ki son kullanma tarihini kontrol etmeyen, hatta bunun farkına varmayan biri olsaydı, kullanacağı ürün yüze uygulanacağı için çok kötü sonuçlar doğacaktı hem de DDF markası adına. Umarım onlar da bundan sonra daha dikkatli davranırlar bu konuda ve site açıklamasında EXPIRE DATE yazan bir kısım eklerler ki hem insanlar bilinçlenir bunu fark eder hem de alan kişi ona göre alır.

Kargo konusunda ise, ürünleri ben değil erkek arkadaşım aldı. Onun çalıştığı yerdeki ofisboy ise erkek arkadaşımı kandırmak süreti ile 5 lira almış. O da bana 5 lira kargo ücretin var dedi, ne kadar saçma falan dedi. Tabi benim hiç bir şeyden haberim yok onların da. Şikayetimi turuncukasa.com'a iletince onlar da Sürat Kargo ile iletişime geçmişler ve neredeyse kurye büyük zan altında kalıyordu. Ben de bunları turuncukasa.com'dan öğrendiğim zaman tabi ki erkek arkadaşımın şirketini ayağa kaldırdım. Ve saçma sapan bir şaka yüzünden nelere mal olduğunu söyledim o ofisboya, biraz kötü şeyler söyledim hakkında ama bence hak ediyordu.


Neyse olaylar böylesine ilerledi ve şu an bütün sorunlar çözüldü. Turuncukasa.com'a ilgisinden ve özründen ötürü teşekkür ederim. Çok fazla online alışveriş yaptım ancak bu kadar ilgili firma çok az gördüm desem yeridir.

Umarım daha fazla sorun yaşamadan alışveriş yapmaya devam ederiz, çünkü dermokozmetik demek hayat demek =)

1 yorum:

  1. Çözülmesine çok sevindim :)
    Hepimizin uyanık ve dikkatli olması gerekiyor taa ki online satış yapan firmalar ve diğerleri bu işi doğru düzgün hakkını vererek yapıncaya kadar...

    YanıtlaSil