Followers

18 Kasım 2013 Pazartesi

Avon Mega Effects Mascara ve Uygulaması

Sağolsun Avon bu maskarayı bana göndermiş.
Ben de her meraklı genç gibi denedim, beğendim sevdim.

Akmıyor, Kokmuyor.

Yapısı çok güzel.

Uygulaması biraz değişik ama kolay alışılıyor.

Tek sorunumuz 3M uyarısı yani ürünümüzün 3 aylık bir ömrü var.

En sevdiğim özelliklerinden birisi ise kirpiklerden kolay arınıyor olması.

Fotoğraflara geçelim bence hemen;



Açısı ayarlanabilir bir fırçası var.

Benim kirpiklerim seyrek olduğu için uzatıp tek tek yapıyor.




Ben memnunum göz torbalarım ve mega effectsli kirpiklerimden. =)


2 yorum:

  1. Canim senin kirpiklerinde hos durmus. Bir cok kisinin kirpigini fazla yapistirmisti. Bende deneyecegim bakalim. Bu arada swatchlarda gozlerinin ici guluyor resmen.
    Bir de lutfen bloguna sk sk yazibgir boslama. Senin yazilarini okumak cok keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım çok sağol sabah sabah gönülsüz niyetsiz işe gidiyordum yorumunu gördüm, akbilimi daha bir hevesli bastım, mutlu ettin beni :) benimkileri de yapıştırdı ama ben one by onedan daha çok sevdim :)

      Sil