Followers

15 Kasım 2013 Cuma

Flormar Lights of Flower Koleksiyonu Lipstick LF36 ve Eyeshasow LF23


Şu iki ürüne 7 Lira verdim. Dünya ne garip değil mi? Flormar pahalı dedik dedik, bak ne oldu?

3-4 Liraya ruj, 3 Liraya far falan hem de dana gibi. Nasıl biter ki bu allah aşkına.

Ama biliyor musunuz normal fiyatları ile gidip almazdım sanırım, rastgele uğrayınca gördüm indirimi de. 

Warm yani sarı alt tonlu olduğumda gibi kendime genelde hep altın ve sıcak tonları yakıştırırım. Bu farda benim sayısını bilmediğim altın-bronz farlarımın arasına eklendi. Ama rengini çok güzel veriyor, ben Essence LoveStage Göz Bazını kullanıyorum.

Bir an düşündüm orada, yaşım daha 22, neden benim hiç cart renkli bir rujum yok. Hemen alayım hem de ne ki yani, yakışmasa daha verebileceğim onlarca kardeş/kuzen/arkadaş var. =)

Ama vermedim, rengi çok güzel bir pembe, ilk defa cesaret ettim ve bayıldım.

Rengini gösteren bir fotoğraf çekmemiş daha olsam DeepBeauty sağolsun bu işi gayet güzel halletmiş, hemen buyrun: TIKTIK

Ben daha çok  lipbalm üzerine hafif uygulayarak seviyorum diğer türlü kurutuyor çünkü beni hele de kışa yaklaşmışken.

Koleksiyondan bir şeyim yok diye üzülüyordum ciddi ciddi, ama şimdi de yeni koleksiyonundan ne alacağımı düşünüyorum. Çok beğendiğim Passionate Dots Eyeliner'nı naslii pek övmemiş; TIKTIK

O yüzden kararsızım. İndirime girer o da yeni koleksiyonla diyip umursamama karar verebilirim her an.

Flormar! Seninle sevgi/nefret değişik bir ilişkimiz var. Ama yine de iyi ki var. =)

5 yorum:

  1. Passionate dots tan en iyi ürünler ruj ve ojeler bana gelenler arasında canım ;) Haberin olsun,rujların yapısı harika :) Ama jel eyeliner ı tam bir hayal kırıklığı,sakın yanaşma. Güle güle kullan aldıklarını !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok yararlı yorumlar yapan arkadaşım, dediğini uygulayıp mutlaka rujlarına bakacağım, ama çok heveslenmiştim eyeliner renklerini görünce =)

      Sil
  2. Rujun rengi inanilmaz guzel cok begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bence de hoş çok duruyor gerçekten :)

      Sil