Followers

13 Kasım 2013 Çarşamba

INNOVA BEAUTENOVA MASK


Maske ihtiyacım vardı, bakınırken CosmoWorld'de sanırım bu ürünü gördüm. Ödüllü olduğundan falan bahsedildi. İki farklı ürün var bir 60ml'lik olan tüp formunda bir de bu 8'li paket.
Bana ikisinin de aynı olduğunu söyledi satıcı kız, ne hikmetse içeriklerine bakayım dedim, çok farklı. Bu yağlı ciltler için diğeri daha çok kuru ciltler için. Benzyl Alcohol var diğerinden farklı olarak ilk aklıma gelen o yüzden ben de bunu tercih ettim.

Aşağıda içeriği ve uygulama şeklini de görebilirsiniz.


Her paket 5ml. Aslında biraz fazla gelebilir tek kullanımlık için. Ben üşenmezsem bazen iğne ile minicik delik açıp oradan kullanıp bantlıyorum, ya da ürünü minik bir seyahat kabına boşaltıp yine iki kere kullanıyorum.


Etkilerini söyleyecek olursak.

Benim en sevdiğim maske şu ana kadar. Tabii ki DDF Sülfür maskesini hala kullanmadım 100 Lira verecek niyetim de yok o maskeye o yüzden bu maske ile devam edebilirim şimdilik.
Fiyatı 40 Lira civarında, ama hepsi burada da bir paketi 4 liraya alabiliyorsunuz, 32 Liraya denk geliyor bütün ürün o zamanda. Hatta denemek için 2-3 adet normal alışverişinize ekleyebilirsiniz bile.
Neyse,
Etkileri demiştim en son.

* Gayet güzel temizliyor, gözenekleri arındırıyor.
* Eğer belirli minik sivilce oluşumlarınız ya da hasarlı cildiniz yoksa kızartmıyor cildinizi, ama onun dışında o kızarıklıkları biraz daha belirgin yapıyor ilk yıkamadan sonra, bir süre sonrada onlar geçiyor.
* Gözenekler ilk 2 gün biraz daha temiz ve küçülmüş gözüküyor.
* Cilde parlaklık veriyor, değişik bir parlaklık, maskeyi kullandıktan sonra fark edebiliyorsunuz.
* Yapısı kil maskesi kıvamında daha kremsi ancak.
* Cildinizi geriyor, baya geriyor, eğer etrafta sizinle dalga geçecek sizi güldürecek biri yoksa şanslısınız. Aksi taktirde canınız yanar. =)

Kötü bir özelliği yok bana göre, tabii bu bir maskeden ne beklediğinizle de alakalı. Mucizeler beklerseniz, babayı alırsınız. Yok yok bunu demeyecektim ama dedim bile.
Öyle ama hanımlar yani yüzünüze 20 dakikalık sürdüğünüz bir ürünün bir kaç kullanımda ne yapmasını bekleyebiliriz ki. 

Düşük beklenti demiyorum ama yerinde beklentileri karşılayıp sizi tatmin edebilir.

Sevin, sevdirin.

Ayrıca başka hiç bir innova ürünü kullanmadım, marka hakkında çokça da bir fikrim de yok.

3 yorum:

  1. yüzmaskelerini cilt bakımımda cok kullandığım icin ilgimi ceken bir ürün oldu ama tabi duzenli kullanım lazım etkisini anlamak icin:)
    bu arada mimledim seni canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama işe yarar bir maske gibi benim için yağlı ve akneye yatkın bir cildim olduğu için, hemen bakıyorum mime de =)

      Sil
  2. Bence çok güzel bir ürün. Karma-yağlı bir cildim var, dolayısı ile de gözenek problemim oluşuyor. Envai çeşit maske denedim çoğu da dermo-kozmetik kategorisinde, ancak beautenova mask gibi etkilisini görmedim. Az önce internetten tekrar sipariş verdim. Karma-yağlı bir cildiniz varsa deneyimlerim doğrultusunda kesinlikle öneriririm.
    Sevgiler

    YanıtlaSil