Followers

14 Kasım 2013 Perşembe

L'oreal Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer

Bu ürün bana yağlı ciltlere uygun akneye meyilli citlerde sorun yaratmaz, çok güzel matlaştırır diye satıldı. Nerede herhangi bir kozmetik zincirinde.

Ben de böyle o an google'dan bile araştırmadan aldım.

Şimdi iyi mi yaptım kötü mü yaptım diye düşünüyorum bence kötü yaptım.

Bence, baz olarak kullandığım Bioderma Pore Refiner pılık pılık gelmeye başlayınca ben stres yaptım, sevdiğim bir ürün bitiyor yine diye dertlendim, içerledim. O ruh haliyle bunu aldım. Sanki yerini tutabilirmiş gibi. Tutmadı. Tutamadı.

Neden mi?

Ürün çok güzel matlaştırıyor, parlamayı yaklaşık 5-6 saat gerilere atıyor, kadifemsi bir doku veriyor, Bioderma ne yapıyorsa bu da onu yapıyor, ancak!

Roaccutane tedavimden sonra gerçek 3 adet sivilcem oldu sayesinde.
O tedaviyi olup size bir ürün sivilce yaptığı zaman emin olun gözünüz hiç bir şeyi görmez.

Denedim önce, ilk gün sürdüm, akşamına bir minik sivilce. Sonra büyüdü. Dedim sanırım özel günlerim yaklaşacak ondandır.

İkinci gün, ilk sivilce büyürken bir sivilce daha.
Kuşkulandım, bıraktım. Sadece theBalm Shelter ile devam ettim. Sivilce söndürme işlemleri falan cabası.

6. gün, yine bir şans verdim. Sadece burnuma ve çevresinde yoğun gözenekli bölüme sürdüm. Aklımca test ediyorum Zaten yoğun gözeneklerimin olduğu bölge yüzümde. Ve tadaaaa!
Bir sivilce daha.

Kendisini bıraktım. Sivilceye meyilli olmayan kardeşime vereceğim.

Ama ürünü gözeneklerinin belirginliğini sevmeyen, benim gibi sabah evden çıkıp akşama kadar işte olan makyajım daha uzun dayansın diyen, mat bir görüntüyü seven ama akneye yatkın cildi olmayan biri gayet rahatlıkla kullanabilir. Verdiği görüntü beni çok mutlu etti ama sivilceleri ve kalacak olan izlerini düşündükçe, ürünü görmek bile istemiyorum.

İki de fotoğraf paylaşayım da;



Böyle de köpük köpük bir şey, pembiş pembiş.


5 yorum:

  1. Bende de var bu bende aknetrent tedavisi görüyorum. Tedavım bitince kullanmayayım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyebilirsin, tedaviden sonra cilt bir süre eski haline dönmüyor baya kuru kalıyor o ara kullanabilirsin benim 1,5 seneyi aşıcak sanırım o yüzden cildim eski haline döndü bile

      Sil
  2. merhabalar. bende Roaccutane tedavisi gördüm ve tedaviyi bitireli 9 ay daha yeni oldu ama benim yüzümü resmen sivilceler bastı tekrardan. doktora sordum krem verdi sivilceler için ama gene çıkıcaklar biliyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kremi verdi acaba? ne kadar kullanmıştın sen?

      Sil
  3. 2 yıl önce bitti tedavim, 5 gün önce de yeniden başladım. :/ Elimde var bu baz, ve açıkçası görüntüsünden olsa gerek memnun kalmayı çokk istiyorum. :) Ama yazdıkların şüphelendirdi beni biraz. Umudum azaldı. :( Bakalım, benim cildimde napacak. Senin de dediğin gibi eğer sivilceye sebep oluyorsa gerisi boş demektir zaten. ;)

    YanıtlaSil