Followers

16 Kasım 2013 Cumartesi

PHYSICIANS FORMULA Shimmer Strips Nude Palet


Sonbaharında etkisi ile böyle polarlarla çektim paletimi. Ben bir seneden fazladır kullanıyorum bu ürünü. Sanırım gayet güzel fikir verebilirim.



Bir senedir kullanıyorum derken bu dağınıklığı kastetmiştim aslında. Biraz pis, biraz mı? Tamam kabul ediyorum baya pis ama bahanelerim var.

Bu ürün çok kremi bir şey, bütün farlar birbirine yapışık ve yan yanalar.
Ben çantamda taşımaya çalıştığımda siyah tarafından kalkmış 4. renge kadar kırılmıştı. Yamuk yumuk yapıştırmaya kalktım ben de, böyle bir sonuç çıktı ortaya.

Ürün yumuşak, çantada taşımaya el verişli değil.

Bazla dahi kullansanız çok yağlı ve kremsi bir yapısı hemen toplanmaya müsait oluyor gözünüzde. Tabii benim göz kapağımda yağlı ama kuru ise pek sorun olacağını düşünmüyorum.

Ama renkler süper;  

buradan bakabilirsiniz. Tamamen günlük bir palet, renklerini çok sevdiğim için bu kadar kullandım.

Tasarımı ise çok şık, o fantezik duruşuna özendim aslında. Fiyatı da 7.99$ gibi bir şeydi sanırım. Ucuz olunca çok da düşünmedim alırken. Ama sanırım 40-50 Lira vermeyi düşünmem bu palet için tekrar alırken.

Hem renkler çok belirgin olamayabiliyor, yağlı göz kapaklarına uygun değil, renkler arasında geçiş yok, dikkatli olmanız gerek bir rengi alırken, koyu renkler en kolay uçuşan renklerden genelde eyeliner tarzı kullanmak isterseniz ve en önemlisi yumuşak yapısından dolayı çok kolay bozulabilir.

İçeriğini verdiğim linkten yine kontrol edebilirsiniz.

Görüldüğü üzere fiyonk da düşmüş. 
Ben mi çok hor kullanıyorum bu ürünleri anlamadım ki.

2 yorum:

  1. bence de renkler çok yakın birbirine, pf farlar çok da kaliteli değil diğer bazı ürünlerine göre

    YanıtlaSil