Followers

1 Aralık 2013 Pazar

Alix Avien Terracota Pudra 04 *Mucize Pudra


Uzun süredir kullandığım bir pudra neden yazmamışım bilmiyorum ama bütün pudralarımı karşılaştırdığım yazımda bu pudra ile de ilgili bir şeyler yazmıştım,


Pudra tozutan bir ürün, hem makyaj pufu hem de ELF Kabuki fırçamla uyguluyorum, ikisi ile de gayet başarılı.

Kendisi benim yazlık rengim ve kuru ciltlere de çok uygun. Onu da şuradan biliyorum kız kardeşim bir süre kullandı bunu kendi pudrasından vazgeçince pek beğendi, pul pul yapan ürünlere rağmen gayet güzel kadifemsi bir doku verdi yüzünde.
Ben yağlı bir cilt yapısına sahip olduğum içim parlama yapabiliyor. Ama yine de verdiği hissi çok seviyorum, kapatıcılığı harika. Ama cilt renginizi bulmak biraz zor sanırım renk aralığı çok da fazla değildi.

Yoğun kapatıcılık için makyaj pufu ya da sünger kullanılabilir, eğer varsa sık kıllı bir kabuki fırça ile daha hafif bir görünüm sağlanabilir ama olaki likit bir cilt ürünü üzerine kullanılacaksa seyrek kıllı bir pudra fırçası ile pek de ala kullanılabilir.

İçeriğinden dolayı çok fazla tavsiye edebilir miyim bilmiyorum pek de sağlıklı değil parabenler falan ancak karma/kuru/normal ciltler için kapatıcılığı yüksek aydınlık bir görünüm veren bir pudra isterseniz, bir bakın renklerine. =)


*4 numara bendeki en koyu rengimi bilmiyorum ama pudra kendi kendine kuruyor delikler ve pıtır pıtır şeyler çıkıyor içinden resimde görüldüğü gibi, ne alaka bilmiyorum.

5 yorum:

  1. eğer üzerinde sünger bırakıyorsan bu pütürcüklenmeler ondan olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakmıyorum ki sığmaz bir de ama pudra çatlıyor bir de bence yapısından dolayı ama

      Sil
  2. ben 1 kutu bitirdim,ikincisini yarılamış durumdayım şu an ama bende hiç böyle bir sorun olmadı.çoğu zamanda daha iyi bir kapatıcılık için puf süngerle kullandım.ürününle alakalı bir sıkıntı olabilir.ya da ıslak kullanımdan sonra böyle bir şey oluşmuş olabilir.
    istersen alix aviene bir mail at.ama ben senin yerinde olsam kullanımı bırakırdım çünkü pudra çatlaması&kabartılar ne alix avien için ne de başka pudralarda karşılaştığım bir durum olmadı.ekstrem bir durum var gibi.

    YanıtlaSil
  3. Pudranın dökülmesi pek iyi değil bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum ki alix aviene mesaj attım ama cevap vermediler iyi mi kötü mü diye sağolsunlar

      Sil