Followers

27 Ocak 2014 Pazartesi

Avon Color Trend Kalem Ruj *Think Fast Pink *Coral you later


Bu kalem rujları Avon katalogundan çok uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz. Tanesi 4Tl ile 6 Tl arası değişen fiyatlara. Ben merak edip almıştım çok ucuz olunca. 

Think Fast Pink rengi fuşyaya kaçan çok parlak bir pembe, ben kışın hiç kullanmadım ama yazın altına bir dudak balmı ile rengi yumuşatarak kullanmıştım. Diğer türlü hem dudağı kurutuyor hem de çok çiğ bir renk çıkıyor ortaya.


Coral you later, rengi ise daha tatlı ve sürümü daha kolay yapı olarak değil de renk olarak, bir mercan rengi. İsmi de zaten bunu ifade ediyor. Bu ürünü daha çok kullandım, çünkü dudaklarımı diğerine göre daha az kuruttu ve daha yumuşak bir renk.


Renkleri yukarı da flaşlı bir halde görebilirsiniz.


Flaşsız halleri. 

Dudakta sürüldükten sonra çizgilere dolabiliyor eğer hasarlı ise dudaklarınız. Ve önce bu şekilde parlak olsa da sonra biraz daha matlaşıyor ama bu parlak yapısını çok kaybetmiyor. Buna rağmen nemdirici bir yapısı yok ben mutlaka balm ile kullandım. Hem renkler hafifliyor hem de dudaklarınızda çizgilere dolmuyor. Ama böylede kalıcılığı azalıyor.

Bence fiyatlarına göre gayet güzel renklere sahip oluyorsunuz. Tavsiye edebilirim.

Ama benim gibi asansörlü sanıp açmaya çalışmayın sonra içeri sokamıyorsunuz, bittikçe açın.

Onun dışında çok bir sorununuz olmayacağını düşünüyorum.

Bu ilk defa dudağımda alerji yapıp bütün derimin solmadığı tek Avon rujları, zaten cesaret edip hala diğer rujlarından alamıyorum. O yüzden ayrı bir sevdim.

Çilek dudaklar. =)

2 yorum:

  1. ben de aldım coral you later adlı rengi ama kullanamadım yazamadım bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında yaza daha uygunlar kışın biraz çiğ duruyorlar bence ama =)

      Sil