Followers

29 Ocak 2014 Çarşamba

Avon Glimmerstick Cosmic Eyeliner *Moonlight Brown, Silver Eclipse, Galactic Green


Bu kalemler naslii'da gördüğüm zaman hemen almıştım o katalogtan ve uzun zamandır da kullanıyorum.

Renkler simli parıltılı renkler ve daha önce kullanmadığım renklerdi.
Çok yumuşak, kolay renk veren kalemler, o yüzden ayrı bir seviyorum, gözünüzü bir oraya bir buraya çekiştirmiyorsunuz sürmek için.
Yumuşak ve kolay sürülebilir kremsi bir yapıda olsa da gayet kalıcı benim yağlı göz kapaklarımda bazsız göz üstüne çekildiğinde akma yapmıyor.
Yalnız çok açılırsa kırılabiliyor ve kolay kolay çıkmıyor gözden. Mutlaka iyi temizlenmesi gerekiyor.


Asansörlü kolay kullanılabilir yapıdalar. Ben ince çekmek için üçgen ince bir fırça ile kaleme dokundurup öyle kuyruk yapıyorum, kremsi ve yoğun olduğu için sorun olmuyor.


Moonlight Brown, mavimsi simleri olan bir kahve.
Galactic Green, soluk gibi duran ama içindeki minik mavimsi altınımsı simlerle harika bir yeşil
Silver Eclipse, donuk açık mavi simli bir mavi

Katalogta genelde daha değişik renkleri oluyor ve her zaman aynı rengi bulamayabiliyorsunuz.

Yine de kalıcılıkları ve kolay sürümlerinden dolayı tavsiye ederim. Renklerde gerçekten çok hoş duruyor.

Mutlaka naslii'nin bunlarla ilgili olan yazısına bakmanız gerek, gözlerinde harika durmuş.


Mıcık!

1 yorum:

  1. Tatlim 3 renk de birbirinden guzel gozukuyor. Kahverengiye ayri bir bayildim ama guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil