Followers

23 Ocak 2014 Perşembe

Benim de turuncumsu allığım var. *Pastel Blush-on Natural


Benim bu tonlarda allığım olmamıştı, bronzlaşamadığım için kendime hiç yakıştırmamıştım da ne kadar denesem nafile olmuştu hep, bu allık hafif uygulandığında çok sıcak bir turunculuk katıyor yanaklara çok hoşuma gitti o yüzden.


Hafif ışıltılı gözüküyor ama yanaklarda daha doğal, sağlıklı duruyor. Ama kalıcılığı theBalm'ın allıkları kadar mikemmel değil tabii ki. Ama renk yoğunluğu olarak onlardan aşağı kalır yanı yok. O yüzden böyle leke gibi duran turuncu yanaklara sahip olabilirsiniz.


minnacık bir ürün kendisi. fiyatı da minnacık 9.90.

Diğer renkleri de doğal gibiydi ama bu tonlarda allığım olmadığı için hemen bu allığa atladım.


rengi de böyle, ne diyim daha anam renk olsun çeşitlilik olsun insanın gözü gönlü açılsın =)

2 yorum:

  1. Ben henüz almadım ama pembesinde gözüm kalmıştı.Bu ton buğday tenli olduğumdan benim için ancak yazın hoş olabilir ama dediğim gibi yazın ,hafif altın yansımaları olan bronzerlarla karıştırınca harika görünecektir.Hem sağlıklı hem ışıl ışıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence aslında buğday tenliler için bile çok hoş, tabii ki ışıltılı olsun diye diğer allıklar da kullanılabilir :)

      Sil